جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۶۱
بهنوش بختیاری در جدال با ریحانه پارسا

دنبال پول بودن بد نیست، هر دقیقه دنبال یه پسر بودن کار بدی است

دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۵۲
کد مطلب: 743915
چرا یکبار نمی‌گویید شب‌های زیادی در این ۲۰ سال اشک ریختید، بقا به هر نحو را به فنا ترجیح دادید که فقط باشید؟
دنبال پول بودن بد نیست، هر دقیقه دنبال یه پسر بودن کار بدی است
به گزارش جهان نيوز، چندی قبل بهنوش بختیاری در پیامی متنی در صفحه اینستاگرام ریحانه پارسا در قالب کامنتی برای او نوشت: ریحانه جان روزی بهت گفتم : وارد این حرفه شدی مواظب خودت باش. الان با دیدن این فیلم متوجه شدم کاش خودم رو سبک نمی‌کردم و دلسوزانه و خواهرانه برای دختری که ذاتش به دلم نشسته بود اصلا حرفی نمی‌زدم....بعضی حرفا قرار نیست هر آویزه گوش کسی بشه... حتما باید بری و تجربه کنی و سرت به سنگ بخوره تاببینی کسی که ببیست سال از تو به لحاظ حرفه‌ای جلوتره چی میگه .
 

ریحانه پارسا که این روزها با حضور در ترکیه به سر می‌برد و خبر ساخت فیلمی درباره زندگی‌اش خبرساز شده است ناگهان در استوری اینستاگرامش خطاب به بهنوش بختیاری نوشت: خانم بختیاری عزیر سلام امید که حالتون خوب باشه(هر چند من بعید می‌دونم) .

خانوم جان شما دوسال پیش حسن نیت و قلب پاکتون رو به من ثابت کردین! چرا یکبار هم که شده پرده از هزار و یک اتفاق که باعث این شخصیت بی ثبات حزب باد شده برنمی‌دارید؟

چرا یک بار قید میلیون میلیون پولی که بابت مزون‌ها و سالن زیبایی که می روید «نوش جانتان» را نمی‌زنید؟ چرا بی‌خیال این موبایل کوفتی نمی‌شید و ۴۰ روز با خود و خدای خودتان خلوت نمی‌کنید که به عمق زخم‌های رو روح و روانتان نمی‌روید؟ از خود فرار می‌کنید..

ناخودآگتان کامنت می‌گذارد...مردم فحش می‌دهند... و باز یک چسب زخم لجن روی این جراحت دیرینه نمی‌زنید؟ شاید من آیینه‌ایی از بیست سال پیش شما باشم، اما تکرار نسل شما نخوان بود! با افتخار جنون را سرلوحه خود می‌کنم و به دیوانگی می‌بالم بگذار که هر که هر چه می‌خواهد بگوید! 
 

او در ادامه این پست نوشت: چرا یکبار نمی‌گویید شب‌های زیادی این ۲۰ سال اشک ریختید، بقا به هر نحو را به فنا ترجیح دادید که فقط باشید؟ این بودن چه سود جز چند واریزی برای شما؟ چون آیینه شما شد این ویدئو دردتان گرفت و ابراز پشیمانی از نصحیت من کردید؟

من نصیحت شما را پس می‌دهم مثل هر آنچه تا امروز داشتم و به خواست خودم پس دادم و از دست دادم تا باز خودم را ببینم ! واقعیت این است که من خودم را عاشقانه دوست دارم و هر آنچه دلم بخواهد انجام می‌دهم. این دقیقا همان گمشده‌ایست که شما چند سالی است در سالن‌های زیبایی با حفظ سمت انجام می‌دهید. شما خود را سال‌هاست به مردمی که برایشان سر درد خودشان مهمتر از مرگ شماست فروخته‌اید! شما بمانید و هزار کاش‌های ناخودآگاهتان !!! ما همه یکی هستیم، تنها ابزارمان فرق می‌کند. این که شما نسبت به هر چه می‌شودنظری دارید قابل تحسین است. من اسم شما را می‌گذارم بانوی رکیشن ایران! بار مخاطب بارشنگینی است اما سنگین تر از هزار توویی در این شوآف‌ها که برای خود می‌سازیم نیست!

پارسا در ادامه این استوری اینستاگرام خود نوشت: در واقع هر جا سخن از لایک بیشتر است نام شما می‌درخشد(مثل این کامنت آخر) . من با افتخار دنبال لایک هستم چون زاده نسل مدیا می‌باشم.

با این پاسخ پارسا بهنوش بختیاری در چند استوری مکرر اقدام به پاسخ دادن کرد و در چند استوری نوشت:

۱-دنبال پول بودن کار بدی نیست خیلیم خوبه، از راه کثیف به پول رسیدن کار بدیه.
 

۲- دنبال پول بودن کار بدی نیست، دنبال هر دقیقه یه پسر بودن برای پول بله واقعا کار بدیه.
 

۳- دنبال پول بودن کار بدی نیست، حرکات زننده دهاتی کردنم جلوی دوربین برای رسیدن به پول کار واقعا بدو بسیار چیپیه، فقط یه بی خانواده می‌تواند آنقد گل درشت جلف  و هرز باشه.
 

۴- به همه دوستانم توصیه می کنم تا می تونند دنبال رشد و پول و شخصیت باشن و از هر چی زن و مرد هرزه دوری کنن این رمز موفقتی شخصیه و بس راه دیگر جز درستکاری وجود ندارد.
 

 
۵- آدم بی خانوده و بی اصالت و بی جنبه و زباله اجتماع رو بزرگ نکنین ته همه این کثافتکاریایی که اینا می‌کنن سرابه. 
 

۶ - و در آخر توف تو دات هر کی که جنبه پول و معروفیت نداره.
 

۷ - ای کاش واسه رد گم کنی آدم خودشو به شکر خوردن نندازه.
 

بهنوش بختیاری در هشتمین استوری که تعمدا و خطاب به ریحانه پارسا منتشر می‌کرد با انتشار عکس ترلان پروانه نوشت:

۸- سه سالت بود روی پای خودم مینشستی و سریال جایزه بزرگ مهران مدیری رو بازی می کردیم، نققش دخترم رو داشتی. مادر نازنینت رو به خوبی می‌شناسم بین تو وهمنسلانت فرق بسیاریست و اون سلامت خانوادگی و تربیت توستکاری خطاهای نوجوانی ندارم همه ما داشتیم و داریم. اصالت تفاوت تو خیلیاست ... اینه که تو با فاصله خوبترینی.
 

بهنوش بختیاری که در استوری قبلی اعلام کرده بود که این آخرین پاسخ او به پارسا اما همچنان استوری منتشر کرد و پاسخ‌های مکرر خود را به صورت غیرمستقیم وخطاب به بازیگر سریال پدر منتشر می‌کرد. او در استوری دیگری نوشت:
 

۹ - تا به حال شده از دیدن یه آدم بی ارزش تو خالی احساس کنید چقدر خفنید؟؟؟؟ من الان اون حالو دارم که از زمانی معروفم که دوستامون به سیب‌زمینی می‌گفتن دیب دمینی و سیزده ساله که سر زندگیم و هیچکی ندید هرز برم، و همیشه شرافت داشتم و با عزت نفس زندگی کردم از خدا ممنونم که ذات به این خوبی به من داد.ازش واقعا ممنونم.
 

۱۰- خدایا شکرت که به من و خیلی از همکارام جنبه معروف بودن دادی شکرت که این دست و اون نچرخیدم تا تفاله‌م برسه به همسرم، شکر خدا که ظرفیت عشقی که مردم بهم دادن رو داشتم، خیلی، خیلی، خیلی، ظرفیت مهمه توجنبه نداری خورده بچه . یه منبه(منبع) داری اونم سوراخه.

۱۱- از سایت‌های شرط‌بندی خط نگیر، از اراذل و اوباش خط نگیر، لنگ اعوامو نکش وسط واسه لابی کردنت با سایتای شرط بندی. لنگ همه چیو نکش واسط واسه کثافتکاریایی که که راه انداختی هیچ چیزی نمی‌تونه شخصیت کثیف تو رو از مردم پنهان کنه خورده بچه. که حتی حرفاتم داری خط میگیری. مردم زنان فاحشه را فراموش نخواهند کرد.
 

بهنوش بختیاری به صورت خستگی‌ناپذیری به انتشار استوری‌هایش ادامه داد.
 
 
 

در ادامه انتشار مکرر استوری توسط بهنوش بختیاری این بازیگر با فخر به تحصیلات آکادمیک خود نوشت :
 

پارسا در پاسخ به بختیاری در مورد سطح سواد پست زیر را منتشر کرد:
 

هر چند این جدل اینستاگرامی با انتشار استوری از سوی دو طرف همچنان ادامه دارد در آخرین پست‌ها در ابتدا پارسا برای بختیاری نوشت:
 

پارسا با تند شدن پیام‌های بختیاری در آخرین پست خود دست به یک انتحاری زد و در پیامی خارج از عرف اخلاقی با انتشار عکس بهنوش بختیاری نوشت:
 

به این ترتیب تا نیمه شب گذشته این جدل میان دو بازیگر با الفاظ رکیک همچنان ادامه داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز و اخبار زرد. هر روز پیشرفت میکنید!!!
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا انتشار اینطور مطالب مربوط به سلبریتی ها هرچند وقت یکبار برای کسانی که این افراد را فقط از طریق تلویزیون و سریال ها و برنامه ها خیلی مودب و شیک و اخلاقی و گاهی حتی در نقش قدیسه می بینن بسیار بسیار مهم و اثرگذار هست .
Iran, Islamic Republic of
بانظرتون کاملا موافقم
Iran, Islamic Republic of
اگر حقیقت این افراد برای نسل جوان شناخته شود جوانان اینها را الگوهای خود قرار نمی دهند ...
Iran, Islamic Republic of
يا رب روا مدار که گدا معتبر شود (خطاب به هنر پيشه نماي خارج نشين)
Iran, Islamic Republic of
بهنوش خانم لازم نیست برای تطهیر خودت این همه گرد و خاک راه بیندازی و عیبهای مخفی دیگران را رو کنی فکر نکنی.
Iran, Islamic Republic of
آیا واقعا این ادبیات سخیف، در خور زن ایرانی مسلمان است؟ ....
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
برخی هنرمندان ایران یه مشت فاسد هستند
Romania
این نوع اخبار شان رسانه اقای جهان تیغی و کارفرمایانش را بشدت تضعیف و تخریب می کند
مضافا همه هنرمندان ایرانی بد نیستند پرویز پرستویی ، شهاب حسینی، نرگس آلی‌تر، خسرو شکیبایی، ثریا قاسمی، .... و‌صدها هنرمند زنده و مرحوم دیکر ایرانی هستند که قابل تقدیرند پس مواظب کلاممان باشیم .
Germany
بهنوش بنده خدا خواهرانه داشته نصیتش میکرده اصلا باید امثال این ریحانه ها را باید که گول میخورن میرن آ نطرف باید بی خیال باشیم چون لایق وطن عزیز خودشون ایران نیستن بذار برن تولجن غرق بشن
Iran, Islamic Republic of
با انتشار اين گونه اخبار و گزارشات جلف و بی ارزش ,هم وقت کاربران را می گیرید, هم باعث ایجاد توهم بیش از پیش در بین این جماعت بی ظرفیت توخالی و بی سواد می شوید و هم سایت خودتون رو در حد سایتها و نشریات زرد پایین میاورید.
Iran, Islamic Republic of
من بهنوش بختیاری را شناختی ندارم ولی نگفتید واقعا حرف های درستی زده. وقتی یک سلبریتی داره راه درست میره باید احترام گذاشت
ققنوس
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای خودم برای جامعه برای ایران امروز متاسفم این آدمای لرزان ....شدن الگوی جوان و جامعه ایرانی وشدیدا احساس شرم میکنم.
Iran, Islamic Republic of
الان یه رسانه انقلابی با این همه مشکلات این خبر رو منتشر کردی که چی مثلا؟؟
علی
Iran, Islamic Republic of
این رسانه انقلابی استراتژی خاصی ندارد، مثل تیم فوتبال مان.
Iran, Islamic Republic of
افزایش فهم استراتژی فرهنگی در حوزه رسانه کاری است که رسانه های انقلابی اتفاقا باید بهش بپردازند
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
واقعا چرا این افراد فکر می کنن برای مردم مهم هستن یا این خیال رو دارن که تو زندگی و انتخاب مردم اثرگذارند..
Iran, Islamic Republic of
اینا مثلا الگوی بچه های مردمن؟
متاسفم...
Iran, Islamic Republic of
بدبخت اونایی که اینا براشون تو انتخابات و زندگی تعیین تکلیف می کنند و الگوشون هستند. بدبخت...
Iran, Islamic Republic of
الحمدلله تو همه چی ما اول هستیم!!!!!!!
تو اقتصاد-فرهنگ-هنر-اختلاس و...
Iran, Islamic Republic of
و متاسفانه همیشه هم آرای انتخابی مون به سمت همین تفکر بوده است در حالیکه کسانی رو که در تخصص و تعهد و اخلاق و تدین و انقلابی گری اول هستند را عامدانه از صحنه حذف کردیم!!
Iran, Islamic Republic of
خب الحمدلله جهان هم برا بازدید خبرهاش در نشر فرهنگ اصیل ایرانی واخلاق مداری خیلی گامهای بلندی برمیدارد.
شاید میخواد بگه ادب از که اموختی از ...
Iran, Islamic Republic of
خوب که چی؟؟؟؟؟؟؟ جهان
Bulgaria
خودتان را گرفتار این اراجیف نکنید. مردم در مضیقه نان هستند.
Iran, Islamic Republic of
مضیقه فکر و فرهنگ تبدیل به مضیقه نان می‌شود!
Bulgaria
آیا آنان که در مضیقه نان هستند، مضیقه فکر و فرهنگ دارند؟
Iran, Islamic Republic of
خیر، همه نه ولی وقتی می بینیم که 5-4 دولت هشت ساله که در حوزه اقتصادی از یک نگاه همسو برخوردارند با رای مستقیم اکثریتی انتخاب می‌شوند که وضعیت معیشت و اقتصاد خود(خشک) و بقیه(تر) را تحت تاثیر جدی قرار می‌دهند، باید در مضیقه فکر و فرهنگ مان تامل کنیم!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
دعوای خاله زنکی که می گن همینه...
محمد
Iran, Islamic Republic of
جهان جان خودت هم خوب میدونی....
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
خسته شدم
من که از حوصله رفتم.
همان تیتر اول و چند خط نوشته کافی بود.
Iran, Islamic Republic of
ول کنید بابا این مسخره بازیا رو.... اینها دعوای شخصی دارند. بمن چه ....
Iran, Islamic Republic of
پس چرا برای خیلی ها که میگن به بمن چه الگوی سیاسی و... میشن
Iran, Islamic Republic of
نوشتن بختیاری انقدر سخته که چند جا نوشتید طباطبایی!!!!
Iran, Islamic Republic of
.....
Iran, Islamic Republic of
من استفاده بردم
Iran, Islamic Republic of
سلام خسته نباشید
علت پرداختن به این جدل شبانه چیست؟
آنها(خانم پارسا و بختیاری)فکر می کنند بابا ما دیگه کی هستیم که سخنان هتکانه شبانه ما را هم بها می دهند.
در شب گذشته هیچ اتفاق مهم و ارزشمند دیگری رخ نداد؟
واقعا ناراحت شدم.
علی
Iran, Islamic Republic of
.............
عباسعلی
Iran, Islamic Republic of
به نظر من شأن سایت وزینی مانند جهان نیوز که منتسب به یکی از جانبازان به نام این کشور یعنی دکتر زاکانی است، بسیار بالاتر است که خود را وارد آلودگی ها و مسائل و حاشیه های بی ارزش و سبک این سلبریتی ها کنه
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز مال سروریه نه زاکانی!
سیما
Iran, Islamic Republic of
اینآ دارن ذات خودشون نشون می دن
رامین
Iran, Islamic Republic of
ای بابا دوتا از نخبگان جامعه با هم دارن بحث و جدل می کنن به ما چه ؟
امیرمسعود
Iran, Islamic Republic of
همین افراد با همین ویژگی های شخصیتی که ضد ارزش و اخلاق هستند برای جامعه الگو شده اند. باید برای مردم چهره واقعی این افراد روشن شود.
حامد
Iran, Islamic Republic of
تقصیر او نیست. ذات سینما..
امیر
Iran, Islamic Republic of
جهان جان تو هم نشان دادی سطحت در حد ریحانه و بهنوشه
Iran, Islamic Republic of
به نظر من کسی که ریحانه پارسا رابرای فیلم پدر انتخاب کرد در حقیقت باعث نابودیش شد چون این شخص بسیار بی جنبه وخام است وظرفیت این معروف شدن را نداشت.
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
خسته نباشید.

اینکه دعوای دوبازیگر رو روی مطالب اصلی و جزو تیترهای اصلی میذارید به کنار ( که به نظر من خیلی با مذهب و مرام اهداف مذهبی سایت شما سازگار نیست .)

اما فاجعه تر از اون اینه که حرف یکی از بازیگران رو به دیگری ترجیح میدید و اون رو تیتر میکنید و با این کار حرف رو تایید میکنید . . .

آیا برای سایت شما اثبات شده که خانم پارسا با هر رفتار و گرایش و مذهبی ، هردقیقه دنبال یه پسری هست ؟
این ظلمه . . .

ببخشید انتقاد تند میکنم .
ولی چون به سایت شما علاقمندم و دغدغه دینداری شما برای بنده محترم و قابل اعتناست این را گفتم .

باتشکر.
رضا
Iran, Islamic Republic of
من واقعاً از تك تك اعضاء جبهه پايدارى ، جناب أقاى دكتر زاكانى ، حجه الاسلام بهزاد و آقاى دكتر جهان تيغى استراتيژيست برجسته و ساير رهپويان عزيز كه اينگونه شبانه روزى به فكر رشد و اعتلاء فرهنگ ايران زمين هستند كمال تشكر را دارم
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز کاری به جبهه ی پایداری ندارد شما خبری از پایداری در آن نمی بینید .
Iran, Islamic Republic of
جهان از تو به عنوان یک سایت خبری ارزشی توقع نیست که اولا همچین جر و بحث زشت رو توی پست های مهم بزاری دوما اصلا باز نشر بدی
دختر ایران
Iran, Islamic Republic of
اونهایی که دنبال این حرف هان، توی پیج این افراد دیدنش. حالا چه سودی داره که اینجا دارید منتشرشون می کنید؟.
Iran, Islamic Republic of
سلبریتی کیست؟
کسی است که به هر دلیلی مورد توجه افکار عمومی قرار میگیرد در حالی که شخصیت او به اندازه توجهی که به او میشود بزرگ نشده است...
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای صدا و سیما که این افراد را مشهور و بزرگ می کند.
محسن
Iran, Islamic Republic of
اگر صحبتهای شما برای رضای خدا هست می بایست در خفا و بدور از هوای نفس امر به معروف و نهی از منکر کنید .... آبروی هم را نریزیم !!!!!!!!!!!!
نا شناس
Iran, Islamic Republic of
هر کسی تو هر برهه زمانی اشتباهاتی داشته و داره چه اینقدر باید اونو بزرگ کنیم؟
😐
Iran, Islamic Republic of
واقعا که بعضی ها برای پول چه کار هوایی میکنند😞😞😞😞😐
Iran, Islamic Republic of
خجالت نمیکشن ؟؟ واقعا که مثلا بازیگر های معروف هستند
Iran, Islamic Republic of
باور کنید اگر هنر پیشه های بزرگ زن هالیوود هم به شخصیت واقعی ریحانه پارسا پی ببرد او را از خود ترد خواهند کرد
کاملیا
Iran, Islamic Republic of
یعنی واسه هر دوتا شون واقعا متاسفم...
امیر
United States
چرا هرکی فرار میکنه میره اون ور آب یه جورایی خل میشه نه پیمان مقدس ازدواج حالیشونه. نه.....