دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
۷

ماکرون، شیطان دست پرورده امریکاست

سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب: 743423
عضو هیئت رئیسه مجلس در واکنش به توهین رئیس جمهور فرانسه به پیامبر اکرم (ص)، گفت: مسلمانان پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های این شیطان دست‌پرورده آمریکا می‌دهند.
ماکرون، شیطان دست پرورده امریکاست
به گزارش جهان نيوز، حسینعلی حاجی دلیگانی در واکنش به توهین رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس نبی اکرم (ص)،گفت: این کار محکوم است و قطعاً مسلمانان جهان پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های این شیطان دست پرورده آمریکا خواهند داد.

وی بیان کرد: «مکرون» باید بداند که مسلمانان به علت این اقدام به شدت از وی خشمگین هستند و این گونه نیست که کسی به راحتی به مقدسات و شخصیت اول دنیای اسلام اهانت کند و پاسخی دریافت نکند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسلمانان جهان قطعاً در جای خودش پاسخ این نوع رفتار رئیس جمهور فرانسه را خواهند داد و قطعاً اتحاد و انسجام مسلمانان در جهان می‌تواند توطئه‌های دشمنان اسلام را خنثی کند.

حاجی دلیگانی تصریح کرد: هدف کسانی که به ارزش‌های دین مبین اسلام توهین می‌کنند چیزی جز جلوگیری از گسترش اسلام در جهان نیست و به بیان بهتر آنان به دنبال ممانعت از نشر و گسترش اسلام هستند.

وی بیان کرد: با وجود تلاش‌های بی ثمری که غربی‌ها برای جلوگیری از رشد دین مبین اسلام می‌کنند، اسلام به برکت انقلاب اسلامی در منطقه و جهان نشر و گسترش یافته است و قطعاً تلاش‌های این کشورهای غربی راه به جایی نمی‌برد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
توهین رئیس جمهور فرانسه به پیامبر اکرم (ص)، با دلار نجس آل سعود صورت گرفته است..
Iran, Islamic Republic of
اتحاد مسلمانان باید بنیان اسلام‌ستیزی را از بیخ و بُن نابود کند.
Iran, Islamic Republic of
مسلمانان جهان در برابر جنایتکاران مستکبر عالم هم‏صدا و متحد شده تا سیل خروشان اتحادشان بنیان هر اسلام ستیزی را از بیخ و بُن برکَنَد.
Iran, Islamic Republic of
ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی اقدام موهن و سخیف نشریه شارلی ابدو در اهانت به ساحت مقدس رسول اکرم(ص) و حمایت رئیس جمهور فرانسه از این اقدام اسلام ستیزانه بیانیه‌ای صادر کرد.
Iran, Islamic Republic of
کسانی که تاکنون با سران بی ادب فرانسه گفت وگو، مذاکره، ملاقات، دیدار و همکاری کردند و می کنند باید پاسخ باشند.
Iran, Islamic Republic of
مشکلات اقتصادی مردم و کشور نتیجه توافق هسته ای با آمریکا و اروپا و... بوده است
Iran, Islamic Republic of
ماکرون خیلی ادم کثیفیه