پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۴

ظرفیت بیمارستان‌های تهران تکمیل شد

سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب: 740337
استاندار تهران گفت: با توجه به تعطیلات ابتدای محرم و اوج‌گیری مسافرت‌ها، اکنون شاهد تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستانی در سراسر کشور و استان تهران هستیم.
ظرفیت بیمارستان‌های تهران تکمیل شد
به گزارش جهان نيوز، انوشیروان محسنی‌بندپی گفت: اعمال مصوبه دورکاری برای بیماران زمینه‌ای شاغل در دستگاه‌هایی که زیرساخت مناسب برای اعمال این قانون را دارند قابلیت اجرا دارد.

میزان رعایت فاصله گذاری در نانوایی‌ها، بانک‌ها و مراکز خرید در استان تهران بسیار پایین است.

وی افزود: میزان رعایت فاصله گذاری در نانوایی‌ها، بانک‌ها و مراکز خرید در استان تهران بسیار پایین است.

استاندار تهران بیان داشت: امسال در اربعین حسینی پیاده‌روی و راهپیمایی نداریم و حداکثر تاکید بر لزوم اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی اعمال خواهد شد.

وی بیان داشت:با تعطیلات ابتدای محرم و اوج‌گیری مسافرت‌ها، اکنون شاهد تکمیل ظرفیت تخت‌های بیمارستانی در سراسر کشور و استان تهران هستیم.

بندپی اظهارداشت:روزانه یک میلیون سفر در مترو و ۸۰۰ هزار مسافر با اتوبوس جابجا می‌شوند در حالی که فاصله میان آنان بسیار ناچیز است؛ باید هم شاهد شیوع بیشتر بیماری کرونا باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
واویلا باید هر خانواده با خود یک چادر صحرایی همراه داشته باشه!
ایران فقط تهران نیست
کل کشور در وضعیف اسفباری حضور داره
ستاد ملی کرونا هم فقط مصوباتی که وضع میکنه در راستای آزادسازی بین مردم وپروتکل های سخت وخشن بین خود اعضای ستاد نمونه بیشتر شدن فاصله صندلی رییس ستاد ملی کرونا با دیگر اعضا در جلسات هییات دولت
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار محترم، وقتی دورکاری کارمندان حذف و طرح ترافیک اجرا می شود باید هم در اتوبوس و مترو ازدحام ایجاد شود و آمار مبتلایان به کرونا افزایش یابد.