جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

بهترین زمان برای واکسن آنفلوآنزا

جمعه ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب: 739355
اگر در فصل آنفولانزای فصلی واکسن آنفولانزا نزنیم، شیوع کروناویروس خطرناک‌تر می‌شود.
بهترین زمان برای واکسن آنفلوآنزا
به گزارش جهان نيوز، اگر در فصل آنفولانزای فصلی واکسن آنفولانزا نزنیم، شیوع کروناویروس خطرناک‌تر می‌شود.

تابستان تقریبا به پایان رسید و متاسفانه ما هنوز هم درگیر کروناویروس هستیم. با نزدیک شدن به پاییز، یکی دیگر از نگرانی‌ها برای سلامت جامعه آنفولانزا فصلی است.

کارشناسان بهداشت عمومی، تهدید دوگانه‌ی آنفلوانزا و کروناویروس را هشدار دادند. اثر این دو بیماری بر جامعه می‌تواند جمعیت بسیاری را بیمار و بیمارستان‌ها را تحت الشعاع قرار دهد.

فاصله‌ی اجتماعی، ماسک زدن و شستن دست‌ها بهترین استراتژی برای محافظت از خود در برابر کروناویروس است؛ اما در واقع واکسن آنفولانزا، خطر عفونت را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. به دنبال شیوه‌های بهداشتی برای جلوگیری از کروناویروس، زدن واکسن آنفولانزا نیز بهترین شرط برای سالم ماندن در پاییز است.

متخصصان بیماری‌های عفونی و پزشکان مراقبت‌های اولیه به شما توصیه می‌کنند که واکسن آنفولانزای خود را دریافت کنید تا تهدید مضاعف آنفولانزا و کروناویروس بر سلامتی از بین برود. بهترین زمان برای دریافت واکسن آنفولانزا در اوایل پاییز است. قبل از اینکه شیوع این بیماری شما را درگیر کند. ساخت آنتی بادی حدود دو هفته طول می کشد. واکسینه شدن در ابتدای پاییز زمان کافی برای ایمن شدن بدن در برابر آنفولانزای فصلی را می‌دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *