پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

فروش سهام عدالت بدون اجازه سهامداران؟

سه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب: 738521
به گفته مدیر فنی طرح سهام عدالت، فروش بدون اجازه سهامدار انجام نمی‌شود و سهامداران در صورت هر گونه سوالی می‌توانند به بانک عامل و یا کارگزار خود مراجعه کنند و از جزییات فروش سهام خود مطلع شوند.
فروش سهام عدالت بدون اجازه سهامداران؟
به گزارش جهان نيوز، مدیر فنی طرح سهام عدالت شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) گفت: فروش سهام عدالت بدون اجازه سهامداران انجام نمی‌شود.

محمود حسنلو درباره انتشار برخی اخبار مبنی بر فروش 30 درصد دوم سهام مشمولان سهام عدالت بدون اجازه آنها گفت: بانک.ها و کارگزاران تنها بعد از ثبت سفارش سهامداران، اجازه فروش سهام عدالت مشمولان را دارند.

وی اظهار داشت: در روزهای اخیر برخی از فروشندگان سهام عدالت اعلام کرده‌اند که وجوه اضافی به حسابشان واریز شده است که این امر شائبه فروش بیش از 30 درصد از سهام عدالت ایشان را به وجود آورده بود که این موضوع تنها به دلیل نحوه محاسبه و زمان فروش سهام عدالت این افراد است به طوری که مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

حسنلو در مورد فرایند فروش سهام مشمولان سهام عدالت افزود: سفارش فروش سهام عدالت از طریق شعب بانک‌ها به صورت 30 و 60 درصد است اما این سفارش‌ها در شرکت‌های کارگزاری به صورت انتخاب سهم و بین یک تا 60 درصد انجام می‌شود.

مدیر فنی طرح سهام عدالت گفت: شرکت سپرده‌گذاری مرکزی تنها وظیفه فراهم کردن زیرساخت‌های سفارش گیری معاملات را برعهده دارد و نقشی در فرایند معاملات و فروش سهام عدالت ندارد.

وی با بیان اینکه شرکت سپرده‌گذاری مرکزی تمامی دسترسی‌ها برای پاسخگویی به سهامداران سهام عدالت را در اختیار بانک‌ها و کارگزاران قرار داده است، تصریح کرد: سهامداران در صورت هر گونه سوال و یا ابهامی می‌توانند به بانک عامل و یا کارگزار خود مراجعه کنند و از جزییات فروش سهام خود مطلع شوند.
مرجع : تجارت‌نیوز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
لطف کنند درمورد و توضیح و پاسخ بدهند
چرا تاکنون به ما کارگران - بازنشستگان مخابرات منطقه تهران وابسته به شرکت مخابرات ایران سهام عدالت نمی دهند؟!
Iran, Islamic Republic of
در این بازی سهام دست آخر سر مردم بی کلاه خواهد ماند. دندان تیزهایی که برای خارج کرن سهام از دست مردم چه آب گل‌آلودی بهم زده‌اند.