جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

بیوگرافی میثم شکری ساز، کارآفرین نمونه کشور

شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب: 736981
بیوگرافی میثم شکری ساز، کارآفرین نمونه کشور
میثم شکری ساز متولد فروردین 1365 در شهر اصفهان، کارآفرین برتر در حوزه مدیریت کسب و کار ، نویسنده و از سخنرانهای انگیزشی و همایش های مهم در ایران است.

علاقه او به تحقیق و پژوهش به دوره نوجوانی بر می گردد و به تبعه شغل پدر که ارتشی بود و در شهرهای مختلف کشور زندگی می کرد او با تجربه زندگی افراد در مناطق ایران، با فرصت های شغلی و بسترهای زیادی آشنا می شود.
 
وی  دبیرستان خود را در مدرسه سلامت اصفهان، کارشناسی ارشد و دکترای کارآفرینی را در دانشگاه آزاد دریافت می کند و سپس کارشناسی ارشد مدیریت را در دانشگاه امیر کبیر تهران و دوره ی MBA جداگانه ای در همین رشته را در آلمان می گذراند.

تز کارشناسی ارشد او «جهانی سازی آموزش الکترونیکی» بود. موضوعی که تا آن زمان به صورت جدی پیگیری نشده بود و پیاده کردن چنین ایده ای آن هم در ایران شاید جزو محالات به حساب می آمد!

در کل فضای دانشگاه باعث شد که استعداد ذاتی خود را در زمینه آموزش پیدا کند. به همین خاطر نخستین همکاری خود را در زمان دانشجویی در حوزه مدیریت کسب و کار با جهاد دانشگاهی و موسسات آموزشی آغاز کرد.

اگر چه در این فاصله با دست اندازی ها و تخریب های زیادی از جانب برخی افراد معلوم الحال مواجه شد ولی او با قدمهای محکم و استوار توانست پله های موفقیت را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارد و  در نتیجه این تلاش، هزاران نفر را با کسب و کارهای مختلف آشنا کرده و  آنان را صاحب شغل نماید.

به نظر می رسد بزرگترین موهبتی که از جانب کائنات در وجود چنین شخصیت هایی نهادینه شده، این است که به خوبی ببینند، به خوبی بیندیشند و به خوبی برای رسیدن به اهداف بزرگی که در سر می پرورانند، تلاش کنند.

میثم شکری ساز در همان سالهای فارغ التحصیلی اقدام به ترجمه و تالیف چندین جلد کتاب می کند که تا امروز بیش از 20 کتاب تالیف و ترجمه نموده است.

وی همچنین توانسته است دست کم پنج هزار ساعت سخنرانی را به عنوان کارشناس در حوزه های بازاریابی و فروش به سامان برساند.

او در همان دوران دانشجویی توانست شرکتی را به نام پارس پندار نهاد یا (نهادی برای اجرای افکار ایرانی ) پایه گذاری نماید که هم اکنون این شرکت یکی از بزرگترین شرکتهای بخش خدمات کشور است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سحر
Iran, Islamic Republic of
این مرد فوق العاده است واقعا بهترین مدیر و بهترین کار افرینی هست .
Iran, Islamic Republic of
از چه نظر فوقالعاده هستش؟