سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
۱
در استان أبین؛

تشدید درگیری میان مزدوران سعودی و اماراتی در یمن

چهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب: 733952
آخرین گزارش ها از استان «أبین» یمن حاکی از آن است که درگیری ها میان مزدوران سعودی و اماراتی در این استان تشدید شده است.
تشدید درگیری میان مزدوران سعودی و اماراتی در یمن
به گزارش جهان نيوز، درگیری‌ها میان مزدوران سعودی و امارات در یمن همچنان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، درگیری‌ها میان نیروهای دولت فراری و مستعفی یمن (وابسته به عربستان) و شورای انتقالی جنوبی (وابسته به امارات) در استان أبین بیش از پیش تشدید شده است.

رسانه‌های یمنی اعلام کردند که مزدوران سعودی و اماراتی در منطقه «الشیخ سالم» واقع در أبین به طور گسترده به تبادل آتش میان یکدیگر پرداختند.

این درحالی است که مقامات سعودی و اماراتی تداوم درگیری‌ها میان دو طرف در بخش‌هایی از یمن را رد می‌کنند.
پیشتر «انور قرقاش» وزیر مشاور در امور خارجی امارات، دولت مستعفی و فراری یمن (وابسته به عربستان) را به یکجانبه گرایی متهم کرده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام امیدوارم پیگیری کنید‌ چرا ما به یمن کمک دارویی نمیکنیم ما تو ایران تو سپاه و ارتش هواپیما ایلیوشین ۷۶ داریم ‌که توانایی ریختن ۴۰ تن بار با چتر رو داراست حتی نیازی به فرود در فرودگاه یکن نداره کافیه خودشون به یمن برسونن و بار دارو با چتر بریزن ما قبلا به یمن هواپیما فرستادیم ولی تا رسید صنعا ائتلاف که دید نمیتونه جلو هواپیما بگیره باند فرودگاه زدن تا نتونه فرود بیاد ولی هواپیما ایلیوشن ۷۶ نیازی به فرود آمدن نداره بار با چتر میریزه کاش خبری در این باره تهیه کنید الان یمن زیرساخت بهداشتی نداره بخاطر جنگ تو این اوضاع کرونا متمعنم که تلفات بالا داره حداقل به از این طریق مسئولان آگاه کرد که همچین توانایی برای کمک حداقلی دارو به یمن استفاده کرد.ممنون از خبرگزاری خوبتون.