سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۶

«روح الله زم» به حکم اعدامش اعتراض کرد

چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب: 733183
وکیل مدافع روح‌الله زم از اعتراض نسبت به رای صادره از سوی دادگاه بدوی در خصوص موکل خود مبنی بر اعدام خبر داد.
«روح الله زم» به حکم اعدامش اعتراض کرد
به گزارش جهان نيوز، دبیر دریابیگی بلوردی، وکیل مدافع روح‌الله زم در گفت‌وگو با خبرنگار قضائی خبرگزاری فارس عنوان کرد: ما نسبت به رأی دادگاه اعتراض کرده‌ایم و در حال حاضر اطلاعی از اینکه پرونده به دیوان عالی کشور رفته‌است یا خیر ندارم؛ چرا که دادگاه باید پرونده را به دیوان عالی کشور ارسال کند.

۱۰ تیرماه بود که سخنگوی قوه قضائیه از صدور حکم اعدام برای روح‌الله زم خبر داد و گفت: این حکم در موعد مقرر صادر شد و دادگاه حکم خود را مبنی بر محکومیت زم صادر کرده است اما حکم بدوی است.

اسماعیلی گفت: برای روح الله زم به لحاظ موارد اتهامی متعدد نهایتا به مصداق افساد فی الارض حکم اعدام صادر شده است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه این متهم به حبس هم محکوم شده است، گفت: البته این حکم غیر قطعیست و اگر فرجام‌خواهی شود پرونده به دیوان عالی کشور خواهد رفت و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رسیدگی به اتهامات روح‌الله زم در شش جلسه و در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی استان تهران به ریاست قاضی صلواتی انجام شد. از مهم‌ترین اتهامات زم افساد فی الارض، همکاری با دولت متخاصم آمریکا و ارتکاب جرایم علیه امنیت داخلی و خارجی کشور است.
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
كار زم تمومه
محمد
Iran, Islamic Republic of

درود خدا بر سربازان گمنام سپاه عزیز..
دست مریزاد ...
Iran, Islamic Republic of
بی خیال دیگه میخواستی کشور رو به آشوب بکشی بر و بچه ها تو گونی آوردنت....
حقگو
Iran, Islamic Republic of
ایشان باید بارهای بار اعدام شوند تا کسی جرات جاسوسی بیگانگان وبه حراج گذاشتن شرف خود به بیگانگان را نکند . ایشان برسر سفره نظام بزرگ ورشد کرده بودند این مصداق بارز حق نشناسی و نمک نشناسی درمقابل عظمت جمهوری اسلامی مزین به خونهای مطهر بهترین بندگان الهی است
محبوبه ی شیردل انجی خان
Iran, Islamic Republic of
سلام قاطعیت خوب است .اعدام روح الله زم قطع به یقین .کم یا زیاد گناه مهم نیست .مجازات مناسب است اما راهکار تبلیغ سپاه است واو از اعتراف واشتباهش حرف زد.حبس ابد عادلانه است .
Iran, Islamic Republic of
اعدامش کنیددیگه