سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

کنفرانس بین المللی «آوردگاه کرونا»

دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب: 728068
به گزارش جهان نيوز، مجتبی صمدی مدیر اندیشکده مطالعات آمریکای پژوهشکده شهید صدر از برگزاری کنفرانس بین المللی آوردگاه کرونا با موضوع مقایسه آثار تفکر اسلامی و تفکر غربی بر عملکرد دولت ها و ملت ها در بحران کرونا در بیست خرداد 99 خبر داد.


این کنفرانس با حضور اندیشمندان و اساتید برجسته داخلی و خارجی و به صورت وبینار و پخش زنده از اینترنت برگزار خواهد شد. در این کنفرانس عملکرد جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران در آزمون کرونا و عملکرد دولت ها و ملت های غربی و به خصوص آمریکا در آزمون کرونا مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

برگزاری فراخوان یادداشت نویسی  در محورهای مختلف در جهت تولید یادداشت های علمی توسط پژوهشگران ، اساتید و دانشجویان از دیگر بخش های این کنفرانس بوده و علاقه مندان می توانند یادداشت های علمی خود را به دبیرخانه این کنفرانس ارایه نمایند.

دکتر صمدی در ادامه با اشاره به محورهای موضوعی این کنفرانس و فراخوان یادداشت افزود : در این محورها سعی شده است موضوعات و محورهای مختلف در بحث این آزمون احصا شده که در تولید یادداشت های علمی و سخنرانی روز کنفرانس  به این موضوعات به صورت علمی و دقیق  پرداخته خواهد شد.

محورهای موضوعی این کنفرانس و نگارش یادداشت  عبارتند از:

1 . مدیریت بحران کرونا در ایران و غرب
2.  فلسفه های اجتماعی در مواجهه با بحران کرونا
3.  اخلاق عمومی و کرامت انسانی در مواجهه با بحران کرونا
4.  ظهور و التیام گسست های فرهنگی و اجتماعی در مواجهه با بحران کرونا
5.  جنگ روایت ها و فراواقعیت سازی رسانه ای در مواجهه با بحران کرونا
6.  بررسی کارآمدی نظام های سلامت و کادر درمانی در بحران کرونا
7.  ساختار نظام جهانی پساکرونایی
8.  روایت مطالعات تجربی جمهوری اسلامی در بحران کرونا
9. مشارکت های مردمی و ملی در مواجهه با بحران کرونا
 
ضمنا مهلت ارسال یادداشت ها به دبیرخانه 12 خرداد 99 می باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *