سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۵
۶

عکس/ کرونا اصلا چی هست؟

يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب: 725053
فاصله بی فاصله، خیابان جمهوری.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
....
رر
Iran, Islamic Republic of
.....
علی
Iran, Islamic Republic of
خوب الان یه سوال خیلی ساده ولی در عین حال خیلی مهم پیش میاد. وضعیت فعلی مردم را در این چند روز اخیر میبینیم. نه قرنطینه ای نه فاصله اجتماعی و نه رعایت کردنی. اکثرا حتی ماسک هم ندارند. ازقبل هم که ما اون قرنطینه سفت و سخت را نداشتیم. یادمه حتی شبهای قبل عید ملت در خرید بودند. غیر از یک چند روز ما اصلا قرنطینه ای نداشتیم. اما کشورهای اروپایی را نگاه میکنیم بعضی هاشون بیش ازیک ماه در قرنطینه کامل و اجباری هستند. یک کدام از این صحنه ها را ما ندیدیم در اونجاها. مثل ایتالیا. پرتغال فرانسه اسپانیا آلمان. خوب الان سوالی که واقعا برای من پیش امده این است که چگونه است در اونجاها این همه امار مبتلایان و جان باختگانشون بالا است و حتی صعودی است ولی در کشور ما اماری که اعلام میشود حتی نزولی است؟ چگونه ممکن است؟ من میخوام جواب منطقیش را بدونم.
فقیهی
Iran, Islamic Republic of
مردم خرج دارند اونهایی که به مردم می گویند تو خانه بمون مرفهان بی دردی هستند که سوار بر اشتری هستند و از حال پیادگان مسیر خبری ندارند.
سیر کردن خانواده
پرداخت هزینه های زندگی (درمان، مسکن، بیمه، هزینه تحصیل، بهای آب، برق و گاز و ...)
اجاره محل کسب ....
عزیزم کرونا نمی شناسه
Iran, Islamic Republic of
مساجد و اماکن مقدس تعطیل اما بازارها همه متراکم و نفس به نفس
Iran, Islamic Republic of
یا فارس الحجاز یا ابا صالح ادرکنا افلا تعیننا حتّی نعلم انّ لنا اماما یرانا و یغیثنا
یا صاحب الزمان آیا به فریاد ما نمی رسی، ...