سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۲

دستور روحانی برای تسهیلات به کسب و کارها

جمعه ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۴
کد مطلب: 723164
رئیس جمهور به وزیر کار دستور داد تسهیلات، صرفا به کسب و کارهایی اختصاص یابد که کارگران خود را از ابتدای اجرای برنامه های کنترلی مقابله با کرونا اخراج نکرده باشند.
دستور روحانی برای تسهیلات به کسب و کارها
به گزارش جهان نيوز، حسن روحانی رئیس جمهور به محمد شریعتمداری وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی دستور داد ۷۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات، صرفا به بنگاهها و کسب و کارهایی اختصاص یابد که اطمینان حاصل شده باشد کارگران خود را از ابتدای اجرای برنامه های کنترلی مقابله با کرونا اخراج نکرده و پس از دریافت تسهیلات نیز اقدام به اخراج کارگران خود نخواهند کرد.

  روحانی همچنین با تاکید بر ضرورت تکریم بیش از پیش جانبازان و سالمندان، رعایت حال معلولان و سالمندان را از اهم واجبات برشمرد و دستور داد با ارزیابی و بازرسی های دقیق، اطمینان حاصل شود که تمامی پروتکل های بهداشتی در مراکز نگهداری معلولان و همچنین آسایشگاه های مراکز بهزیستی ویژه نگهداری سالمندان با دقت و ضریب بالا رعایت می شود.

رئیس جمهور در تماسی با مهندس محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی نیز دستور داد با توجه به کاهش قابل توجه تردد و جابجایی ها، در فرصت باقی مانده نسبت به وضعیت پایانه های مسافربری و فرودگاه ها، ارزیابی های دقیقی انجام داده و پیشنهادات خود را برای بهبود روند کار، به جلسه آتی ستاد ملی مبارزه با کرونا ارائه کند.

جلسه آتی ستاد ملی مبارزه با کرونا قرار است روز یکشنبه به ریاست رئیس جمهور برگزار شود.
 
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آیا رئیس جمهور، مسئولان و نمایندگان مجلس درایران زندگی نمی کنند و خبر ندارند/ پژوه پارس 38 میلیون تومان/ 121 میلیون تومان شده است.
لوازم خانگی 250 هزار تومان/ 2 میلیون تومان شده است.
برخی لوازم خانگی 600 هزار تومان/ 9 تا 10 میلیون تومان است.
Iran, Islamic Republic of
قیمت لوازم خانگی، کالا، اجناس، گوشت، میوه، خودرو و... ازسال 1397 تاکنون درسراسرغیرقانونی است و همچنان نیز ادامه دارد.
متاسفانه کسی هم تاکنون به داد مردم مظلوم نمی رسد چرا؟!