کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اظهارات جدید و بامزه خباز، فعال اصلاح‌طلب:

دلواپسان دنبال بهانه هستند تا دولت را تخریب کنند/ به خاطر موفقیت دولت روحانی در مبارزه با کرونا توپخانه‌شان را روشن کردند!/ اینها دنبال عقده‌های انتخاباتی خودشان هستند/ می‌خواهند از مردم انتقام بگیرند!

27 اسفند 1398 ساعت 13:56

این ها کسانی هستند که دل در گرو خدمت به مردم ندارند، دل در گرو سربلندی این کشور و نظام ندارند بلکه دل در گرو باز کردن عقده های انتخاباتی خودشان دارند.


گروه سیاسی جهان نیوز: «محمدرضا خباز»، فعال سیاسی اصلاح طلب، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، استاندار سابق سمنان و کاندیدای شکست خورده انتخابات مجلس یازدهم که چندی پیش در اظهار ارادت ویژه به روحانی، در عباراتی عجیب منتقدان دولت تدبیر و امید را «منافق، باج‌گیر و جنگ طلب» نامگذاری کرده بود، این بار در گفتگو با خبرگزاری اصلاح طلب برنا گفته است: «دلواپسان کسانی هستند که دل در گرو خدمت به مردم ندارند، دل در گرو سربلندی این کشور و نظام ندارند بلکه دل در گرو باز کردن عقده های انتخاباتی خودشان دارند». ظاهرا عصبانیت قبلی خباز از ناکارآمدی دولت اعتدال و افت شدید محوبیت روحانی، با شکست خود او و غالب جریان اصلاحات در انتخابات مجلس افزایش پیدا کرده است.

به گزارش جهان نيوز، بخش های مهم اظهارات خباز را در ادامه خواهید خواند:

*مخالفت با دولت منحصر به امروز و دیروز نیست. در هر جا دولت چه در اجرا کامیاب بود و چه ناکام، دلواپسان حملات تخریبی خود را نه تنها قطع نکردند بلکه افزایش دادند به گونه ای که حقایق را وارونه جلوه کردند.

*دلواپسان به نظر بنده کسانی هستند که خودشان را به خواب زده اند یعنی شرایط موجود کشور را نمی بینند دشمنی های دشمنان این سرزمین و جنگ اقتصادی را نمی‌بینند و همواره به دنبال بهانه می گردند تا به تخریب علیه دولت، بپردازند.

*متأسفانه رفتاری دارند که به تعبیری آب به آسیب دشمن می ریزند و موجب ترغیب دشمن می شوند. یعنی دشمنان این سرزمین وقتی می بینند عده ای به اسم اصولگرایی و حمایت از دین و دستاوردهای انقلاب، تیشه به ریشه کشور خودشان می زنند و تلاش های دولت را برعکس جلوه می دهند، طبیعتا دشمن اظهار خوشحالی و احساس مسرت می کند و به اهداف شوم خودش بیشتر ادامه می دهد.

بیشتر بخوانید:
تندروها به ظریف حسادت می‌کنند چون توانسته آبروی نظام را حفظ کند!
یک عده کینه دولت را به دل گرفته‌اند/ آرزوی سقوط روحانی را دارند!


*در همین جریان مبارزه با کرونا، طبیعتا رییس جمهور همه جلسات اصلی را ادامه می دهد و به نمایندگی از سوی دولت، دکتر نمکی، وزیر بهداشت و پرسنل خدوم و پزشکان فداکار و پرستان عاشق ملت و کادر خدماتی فداکار در حال تلاش برای مبارزه با ویروس کرونا هستند. این افراد از اینکه اقدامات دولت در حال پیشرفت است و در نتیجه کشور نیز به یک موفقیت و سربلندی می رسد از هم اکنون توپخانه های خودشان را علیه دولت شروع کردند تا شاید بتوانند، دولت را در کار و عملی که انجام می دهد ناامید کنند.

*این ها کسانی هستند که دل در گرو خدمت به مردم ندارند، دل در گرو سربلندی این کشور و نظام ندارند بلکه دل در گرو باز کردن عقده های انتخاباتی خودشان دارند. این ها در حال انتقام گیری از ملت هستند که چرا، شما به فردی رأی دادید که آن فرد طبق نظر ما نبود. این ها به نوعی انتقام انتخابات سال 92 و سال 96 را از ملت می گیرند.


کد مطلب: 722123

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/722123/دلواپسان-دنبال-بهانه-هستند-دولت-تخریب-کنند-خاطر-موفقیت-روحانی-مبارزه-کرونا-توپخانه-شان-روشن-کردند-اینها-عقده-های-انتخاباتی-خودشان-می-خواهند-مردم-انتقام-بگیرند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com