يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

آقای بازیگر: با ترس چیزی درست نمی‌شود

شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب: 721061
ناصر نصیر، بازیگر سینما و تلویزیون در شرایطی که مردم دچار ترس و وحشت از انتشار ویروس کرونا هستند، گفت: مردم باید با مسئولیت بیشتری به همدیگر کمک کنند و نسبت به هم مهربان تر باشند.
آقای بازیگر: با ترس چیزی درست نمی‌شود
به گزارش جهان نيوز، رامین ناصر نصیر که معمولا در سریال های طنز و کمدی در سینما و تلویزیون حضور دارد گفت: به طور کلی در زندگی همیشه ترس از وقایع تلخ، استرس بیشتری به آدم وارد می کند  و مواجه با خود آن تلخی تزریق میکند، افکاری چون نکند یک روز بیکار شویم، نکند فلان بیماری مبتلا شویم، درصورتی که همه اینها محتمل است و خیلی وقت ها نمی شود جلوی آن را گرفت.

وی ادامه داد: البته آدم باید همیشه احتیاط کند و به دستورات و توصیه های پزشکی توجه کند ولی ترس و وحشت از آن هیچ چیزی را درست نمی کند.

ناصر نصیر ادامه داد: مهم است که در این شرایط مضطرب نشویم، و چقدر مهم است که آدم ها در این روزها با مسئولیت و مهربانی بیشتری نسبت به خودشان و دیگران رفتار کنند و به همدیگر کمک کنیم تا از این مرحله به سلامت عبور کنیم.

رامین ناصر نصیر درباره فعالیت های کاری خود گفت: در حال حاضر مشغول بازی در یک فیلم سینمایی به نام « شپلوتگاه» هستم که یک کار طنز در ژانر کودک و نوجوان است به کارگردانی حسین قناعت که تجربه کاری زیادی با ایشون دارم و نقش یک معلم مدرسه در دهی را بازی می کنم که اتفاقاتی در این ده می افتد که من هم درگیر آن می شوم.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *