کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ربیعی: قطعی گاز در روستاها نداریم

23 بهمن 1398 ساعت 13:19

سخنگوی دولت گفت: گاز در روستاها قطع نشده است و ما مشکل برق را داشتیم که تأمین اعتبار شد.


به گزارش جهان نیوز، علی ربیعی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در مورد دستور جلسه هیئت وزیران گفت: ابتدای جلسه دولت در مورد راهپیمایی ۲۲ بهمن بحث شد و با وجود سرمایی که وجود داشت، مردم ایران را گرم کردند؛ هیئت دولت از همه افرادی که در راهپیمایی شرکت کردند، سپاسگزاری و تشکر می‌کند.


وی افزود: راهپیمایی امسال ۲۲ بهمن برای همه ما اهمیت فوق العاده ای داشت، زیرا در کنار همه مشکلات ناشی از تحریم‌ها و جنگ اقتصادی که علیه مردم صورت می‌گرفت نشان داد مردم در صحنه هستند و در اصول اساسی هم نظر هستند که برای دولت و همه مغتنم است و از همه مردم که با هر گرایش و عقیده‌ای حضور پیدا کردند تشکر و سپاسگزاری می‌کنیم.

سخنگوی دولت در مورد دیگر مباحث جلسه هیئت دولت نیز اظهار داشت: بحث برف در برخی مناطق در دولت مطرح شد که تلاش‌های زیادی صورت گرفت که راه‌های اصلی باز شود و تاکنون عمده راه‌های اصلی باز شده و شاید چند تا راه اصلی هنوز بسته است.

ربیعی در مورد وضعیت گازرسانی و برق در برخی از نقاط کشور نیز گفت: گاز در روستاها قطع نشده است و ما مشکل برق را داشتیم که تأمین اعتبار شد و تعدادی نیز از استان‌های کشور به مناطق اعزام شد و روستاهایی که در آن برق نیست، کاهش پیدا کرده است. ۹۰ هزار روستا دچار مشکل بودند که مشکلات آنها در حال رفع شدن است و بر اساس گزارش وزیر نیرو نیز مشخص بود که برق به طور کامل به روستاها برمی گردد.
 
منبع: مهر


کد مطلب: 718426

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/718426/ربیعی-قطعی-گاز-روستاها-نداریم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com