کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

علی مطهری:

ردصلاحیت شدم اما به دل نمی‌گیرم/ برای آینده انقلاب اسلامی نگران شدم!

14 بهمن 1398 ساعت 8:10

از آن جهت که با این نگاه شورای نگهبان آزادی بیان محدودتر و نقش مردم در تعیین سرنوشت‌شان کمرنگ‌تر می‌شود، برای آینده انقلاب اسلامی نگران شدم.


به گزارش جهان نیوز، علی مطهری در بیانیه‌ای نوشت: «دیشب فرماندار تهران به من خبر داد که شورای نگهبان صلاحیت اینجانب را برای نامزدی مجلس یازدهم تایید نکرده است. از یک جهت خوشحال شدم و از یک جهت نگران. از این جهت که پاسخی پیدا کردم برای مردمی که اصرار داشتند تو حتما باید بیایی، تا به آنها بگویم آمدم و مانع شدند، خوشحال شدم. اما از آن جهت که با این نگاه شورای نگهبان آزادی بیان محدودتر و نقش مردم در تعیین سرنوشت‌شان کمرنگ‌تر می‌شود، برای آینده انقلاب اسلامی نگران شدم...

اینجانب ادامه این رویه را که در این دوره از انتخابات مجلس شدت گرفته است خطری می‌دانم که کیان جمهوری اسلامی را تهدید می‌کند.

مردم عزیز و فهیم ایران را به شرکت فعال در انتخابات مجلس یازدهم دعوت می‌کنم. مشارکت بالا در این انتخابات پیام خوبی برای دنیا خصوصاً آمریکا و اروپا و صهیونیسم دارد و می‌تواند کمک موثری برای حل مشکلات اقتصادی و سیاسی ما در شرایط ویژه امروز کشور باشد. هر مقدار مشارکت بالاتر باشد افراد کارآمدتری وارد مجلس می‌شوند و مجلسی واقعی‌تر و شبیه‌تر به ملت خواهیم داشت.

این نامهربانی‌ها را به دل نمی‌گیرم چون خود را از صاحبان این انقلاب می‌دانم و مانند مادری که برای حفظ فرزندش از حق خود می‌گذرد عمل خواهم کرد.»

بیشتر بخوانید:
قرص ضدبارداری هم همراه من هست! +فیلم
با هواکردن موشک تلاش کردند برجام اجرا نشود!

واکنش گستاخانه مطهری به اظهار گلایه رهبری از مجلس
فکر می کنند کسی مخالف ولی فقیه نظر داد از دین خارج شده


کد مطلب: 717274

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/717274/ردصلاحیت-شدم-اما-دل-نمی-گیرم-آینده-انقلاب-اسلامی-نگران

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com