شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۱
۳

دستگیری رابط شبکه ایران اینترنشنال در ماهشهر

چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۴
کد مطلب: 712403
یکی از عناصر مرتبط با شبکه ایران اینترنشنال وابسته به عربستان سعودی که اقدام به پخش اخبار دروغین ناآرامی های اخیر می کرد، در ماهشهر دستگیر شد.
دستگیری رابط شبکه ایران اینترنشنال در ماهشهر
به گزارش جهان نيوز، سردار حیدر عباس زاده عصر امروز در ماهشهر اظهارداشت: در پی انتشار اخبار دروغین در رسانه های معاند با هدف سیاه نمایی وجه جمهوری اسلامی ایران و نیز دامن زدن به اغتشاشات اخیر در استان خوزستان، ماموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی پلیسی موفق شدند یکی از عناصر مرتبط با شبکه اینترنشنال وابسته به عربستان سعودی را شناسایی کنند.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد، فرد مزبور اخبار لحظه به لحظه تجمعات شهرستان ماهشهر را به شکل دروغین برای شبکه مذکور ارسال می کرد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان در عملیات مشترک با پلیس ماهشهر موفق شدند فرد اغتشاشگر را در ساعت 2 بامداد امروز دستگیر کنند.
برچسب ها: ماهشهر اغتشاشات
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Arab Emirates
۴۸۹ کشته و بیش از ۲۷ هزار زخمی در عراق از شروع اعتراضات تاکنون به خاطر دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش/ مدعیان دروغین حقوق بشر قانون جنگل کجا هستند.......
Bulgaria
بودجه شبکه اینتر نشنال ازکجا تامین می شود؟
Iran, Islamic Republic of
از دولت سعودی و از طریق کشتار مظلومان به خصوص مردم یمن