کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی:

تلاش کنیم عناصر مومن به انقلاب را به چرخه تصمیم سازی وارد کنیم/ اکنون با سه جریان انقلابی و غیرانقلابی و ضدانقلابی مواجهیم/ در شب انتخاباتیم و واقع بین باشیم

22 آذر 1398 ساعت 21:09

دبیرکل جمعیت رهپویان گفت: ما در جریان انقلاب باید تلاش کنیم در این انتخابات عناصر مومن به انقلاب را به چرخه تصمیم سازی و ریل گذاری وارد کنیم.


به گزارش جهان نیوز، حجت الاسلام بهزاد زارع دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در نشست دبیران استانی این جمعیت گفت: انتخابات سال جاری از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است چراکه در آرایش سیاسی امروز عنوان  اصولگرا و اصلاح طلب کم رنگ شده و اکنون با سه جریان انقلابی و غیرانقلابی و ضد انقلابی مواجهیم.

وی افزود: جریان انقلابی شامل مجموع گروهها و شخصیت‌های پایبند به اصول و آرمانهای انقلاب و مردم هستند و درصدد خدمت به مردم بر همین مبنا هستند.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تصریح کرد: جریان غیرانقلابی شامل اصلاح طلبان، اعتدالیون و عافیت طلبان است که حول منافع مشترک دنیاطلبانه با هم پیوند خورده و متحد شده‌اند و در اصل مردم و نظام و انقلاب را برای خود می‌خواهند، نه خود را برای آنها.

زارع اظهار داشت: جریان ضدانقلابی هم شامل تمام گروهک‌های معاند هستند که در تلاشند از مردم و انقلاب و نظام انتقام بگیرند.

عضو شورای ائتلاف اصولگراها افزود: ما در جریان انقلاب باید تلاش کنیم در این انتخابات عناصر مومن به انقلاب را به چرخه تصمیم سازی و ریل گذاری نظام وارد کنیم و اما جریان غیرانقلابی که حامیان اصلی دولت و از بانیان بوجود آورنده وضع موجودند و از آنجا که مردم به علت شرایط بدمعیشتی معترضند، درصد هستند به جای پاسخگویی به مردم پرچمدار اعتراض به وضع موجود باشند.

وی گفت: جریان ضدانقلابی هم سعی دارند برای آسیب رساندن به مردم و نظام از فرصت استفاده کنند و بر اعتراضات به حق مردم سوار شوند و از همه انتقام بگیرند که نمونه عینی آن را در اعتراضات اخیر شاهد بودیم. 

زارع در ادامه گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی در مقایسه با سایر سازوکارهای اتحاد ادوار گذشته کم نظیر است و برای فراهم شدن چنین شرایطی زحمات فراوانی کشیده شده لذا باید قدردان این وحدت باشیم و از آن به خوبی صیانت کنیم.

وی افزود: ممکن است برخی دوستان در جبهه انقلاب حرفها و ایده‌های آرمانی قشنگی داشته باشند اما این حرفها باید در۳ اسفند یعنی فردای انتخابات طرح و دنبال شود، ما اکنون در شب انتخاباتیم و باید واقع بین باشیم و حداکثر توان خود را بر مدیریت دقیق ظرفیت موجود متمرکز کنیم.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در پایان یادآورشد : مجموع تلاشهای ما باید منجر به بسط ید امام جامعه شود که خوشحالی مقام معظم رهبری خوشحالی امام عصر(عج) است و انشاالله در پی آن رضایت حضرت حق باشد.


کد مطلب: 710984

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/710984/تلاش-کنیم-عناصر-مومن-انقلاب-چرخه-تصمیم-سازی-وارد-اکنون-سه-جریان-انقلابی-غیرانقلابی-ضدانقلابی-مواجهیم-شب-انتخاباتیم-واقع-بین-باشیم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com