پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۱۳
سردار سلامی:

دشمن را با کوچک‌ترین تجاوز ضربه فنی می‌کنیم

پنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب: 705661
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ملت ایران مرد عبور از گردنه‌های سخت هستند، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هر دشمنی را شکست داده و با کوچک‌ترین تجاوز ضربه فنی ‌‌و درهم ‌می‌شکنند.
دشمن را با کوچک‌ترین تجاوز ضربه فنی می‌کنیم
به گزارش جهان نيوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در حاشیه دیدار با مردم روستای جارو شهرستان اشتهارد که صبح امروز در این شهرستان برگزار شد با تبریک حلول ماه ربیع‌الاول اظهار داشت: خیلی خوشحالم و افتخار می‌کنم که امروز این توفیق حاصل شد که به اتفاق تعدادی از همکاران به دست‌بوسی مردم شریف و عزیز استان البرز و شهرستان اشتهارد نائل شوم.

وی افزود: بنده خود روستایی و روستا‌زاده هستم و روستایی بودن را درک می‌کنم و روستایی بودن را چیز دیگری می‌دانم که صدق و صفا و صمیمیت و مهربانی و رزق حلال و پاک‌دست‌های پاک از ویژگی‌های این افراد است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه از استاندار البرز و فرمانده سپاه البرز و بسیج سازندگی به خاطر اقدامات انجام شده تشکر می‌کنم، بیان کرد: روحانیون پرچم‌دار حل مشکلاتی است که مردم به آن در روستا‌ها دچار می‌شوند.

وی با بیان اینکه سختی‌های بزرگی را با جهاد پشت سر گذاشته‌ایم و بر دشمنان بزرگی پیروز شده‌ایم، گفت: ایران اسلامی دشمنان خود را تا قبرستان آرزوهایشان بدرقه کرد و اجازه ندادیم از ما سبقت بگیرند و از رویا‌های باطل و خواست آن‌ها عبور کردیم و با جهاد کشور را از دست دشمنان نجات دادیم و همه این دستاورد‌ها ناشی از پیروی از، ولی فقیه بود.

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه آمریکا، اسرائیل، سعودی‌ها و انگلیسی تنها دشمنان ملت ایران نیستند، بلکه فقر و محرومیت دشمن ماست، متذکر شد: وقتی این همه انسان عاشق در کشور داریم که حماسه اربعین را خلق می‌کنند و با این همه انسان‌های عاشق و پای کار نباید در این کشور ایران فقیر، محروم و بیماری وجود داشته باشد، شان ایران اسلامی رفاه است و باید برای آن تلاش کرد و منابع غنی و سرشاری در ایران وجود دارد که می‌تواند همه جهان را سیر کند و کشور ایران محل وفور نعمت و تجمع همه نعمت‌های الهی است و همه نعمت‌های جهان در ایران وجود دارد.

وی با بیان اینکه ایران محور وحدت و پیروی از ولایت و رهبری است که این موهبت بی‌نظیر الهی است، تصریح کرد: رهبری معظم انقلاب یک موهبت الهی است که خداوند به این کشور اعطا کرده و او ما را برای جنگ با فقر فرمان داده و دغدغه ایشان آرامش، عزت، شرف و آبروی این مردم است و امنیت و پیشرفت مردم دغدغه رهبری معظم انقلاب است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ایران در شرایط سخت تحریمی در حال پیشرفت و توسعه است، تصریح کرد: در این شرایط نیروگاه، پالایشگاه‌ها و سد‌ها ایران ساخته شده و بهتر از کشور‌های ثروتمند است و این پیشرفت با حرکت ما تداوم می‌یابد؛ ما به یک نهضت قوی نیاز داریم لذا باید در میان شهرها و روستا‌ها حرکت کنیم و ایران را بسازیم و چشم دشمنان را خیره کنیم.

وی با بیان اینکه ما دشمن فقر و محرومیت هستیم و پای این قضیه تا پای جان هستیم، گفت: ملت ایران مرد عبور از گردنه‌های سخت هستند و از طرفی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران هر دشمنی را شکست داده و با کوچک‌ترین تجاوز ضربه فنی و درهم می‌شکنند.

سردار سلامی با بیان اینکه این جسم ما هیچ ارزشی ندارد الا اینکه در مقابل خواسته‌ها و آرزو‌های ملت ایران تکه تکه شود، گفت: روستای جارو و محبت مردم با صفای اشتهارد را فراموش نمی‌کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عربستان غیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت آمریکا می کشد
ریاض در یمن از بمب های ساخت آمریکا برای کشتن غیر نظامیان استفاده می کند، دولت آمریکا ایران را تحریم می کند شرم آوراست.
Canada
اسراییل اعتراف کرده که بیش از 200 بار به ایرانی ها در سوریه حمله کرده.
و خب سپاه هم هیییچ واکنشی نشون نداده

یا اسراییل دشمن نیست . یا حرفهای سردار جدی نیست
Iran, Islamic Republic of
همین که حرف اسرائیلی رو بیشتر قبول داره، مشخصه خطت چیه
Canada
اسرائیل می گه به ایرانی ها حمله کردیم
تمام رسانه های دنیا این خبر را منتشر می کنند
دولت سوریه تایید می کنه
بعد شما می گی نباید حرف اسرائیل را قبول کنیم و ایشالا که به ما حمله نشده...
Iran, Islamic Republic of
درمقابل بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا که کشورهای بحرین، کویت، عمان، قطر، عربستان سعودی و امارات همراه با آمریکا کوتاه نمی آییم
که برای کشورهای بحرین، کویت، عمان، قطر، عربستان سعودی و امارات همراه با آمریکا گران تمام می شود.
Iran, Islamic Republic of
هشت حامی اصلی داعش را بشناسید
1 - آمریکا
2 - عربستان سعودی
3 - امارات
4 - قطر
5 - بحرین
6 - کویت
7 - عمان
8 - سازمان ملل متحد
که کشورهای بحرین، کویت، عمان، قطر، عربستان سعودی و امارات همراه با آمریکا و نظارت سازمان ملل متحد حامی اصلی داعش را بشناسید.
Mohamad
Iran, Islamic Republic of
پس چرا جواب کسی که به نفتکش ایرانی تو دریای سرخ حمله کرد رو سریع قاطع و سخت ندادند
Iran, Islamic Republic of
مدعیان حقوق بشر جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده رئیس بی ادب شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد خیانتکار شماره یک در این مورد توضیح و پاسخ دهند
عادل الجبیر وزیر مشاور در امور خارجه عربستا، مایک پمپئو وزیرامور خارجه آمریکا و وزیردفاع آمریکا حمله موشکی به نفتکش ایرانی دردریای سرخ آگاه هستند..
عادل الجبیر وزیر مشاور در امور خارجه عربستا، مایک پمپئو وزیرامور خارجه آمریکا و وزیردفاع آمریکا حمله موشکی به نفتکش ایرانی دردریای سرخ نقش دارند..
Iran, Islamic Republic of
مدعیان حقوق بشر جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده رئیس بی ادب شورای امنیت سازمان ملل متحد خیانتکار شماره یک در این مورد توضیح و پاسخ دهند
عادل الجبیر وزیر مشاور در امور خارجه عربستا، مایک پمپئو وزیرامور خارجه آمریکا و وزیردفاع آمریکا حمله موشکی به نفتکش ایرانی دردریای سرخ آگاه هستند..
عادل الجبیر وزیر مشاور در امور خارجه عربستا، مایک پمپئو وزیرامور خارجه آمریکا و وزیردفاع آمریکا حمله موشکی به نفتکش ایرانی دردریای سرخ نقش دارند..
Iran, Islamic Republic of
عراقچی مذاکره با آمریکا جنایتکار شماره یک و کشورهای اروپایی جنایتکار شماره یک مردم ایران را گرفتار کرده است و در برابر مقابل دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش کاری نمی کند و سکوت اختیار کرده است.
ممد
Canada
فقر و محرومیت دشمن ماست... کاش به مانند عملیات نظامی در سطح جهانی یک عملیات اقتصادی در سطح جهانی هم داشته باشیم......
Iran, Islamic Republic of
چرا یه گوشمالی به امارات موذی نمی دهد؟
Iran, Islamic Republic of
احسنت