پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

قلعه‌نویی: مخلص هواداران اصیل پرسپولیس هستم

چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب: 705597
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: من بچه نازی‌آباد هستم و کارم را بلدم و توکلم به خدا و اهل بیت است.
قلعه‌نویی: مخلص هواداران پرسپولیس هستم
به گزارش جهان نيوز، امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگو با برنامه رادیویی «تهران ورزشی» با بیان اینکه افتخار می‌کنم بچه نازی‌آباد هستم که یک محله سنتی و قدیمی است، در خصوص اتفاقات و مسائل پیش آمده چند روز گذشته اظهار داشت:  این مسائل برای 2-3 روز گذشته نیست بلکه برای 10 سال گذشته است. در صفحه شخصی‌ام از افراد اصیل معذرت‌خواهی کردم. سوال من این است که چرا این اتفاقات باید بیفتد؟ 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که چرا این اتفاقات فقط برای او می‌افتد، تصریح کرد: احساس می‌کنم چون در چند سال گذشته در هر تیمی که بودم مدعی بوده و این مدعی بودن به مذاق بعضی از آدم‌ها خوش نمی‌آید و شاید دوست دارند تیم‌های من 6 امتیاز به آنها تقدیم کند و آرزوی قهرمانی تیم‌هایشان را داشته باشم. جایی که هستم با همه وجودم کار می‌کنم. من نه بلدم «شو» بازی کنم و نه بلدم ادا در بیاورم. شما ببینید زمان باخت‌ و برد تیمم چه عکس‌العملی داشتم. من در روزی که بردم هیچ عکس‌العملی نداشتم و روزی هم که باختم این من بودم که به سمت مربی پیروز رفتم و تبریک گفتم. 

قلعه‌نویی در پاسخ به این موضوع که آیا می‌داند این اتفاقات از کجا نشأت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: شما مسئول کانون هواداران نساجی، خرم‌آباد و سیرجان را روی خط بیاورید و ببینید راجع به اتفاقات بازی‌های ما چه می‌گویند. آنها از ما قبل از بازی معذرت‌خواهی می‌کنند که این اتفاقات افتاده است. تعجبم از این است که کمیته اخلاق، کمیته انضباطی چرا هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهد؟‌ آیا ما باید از آنها بخواهیم یا آنها مسائل را رصد کنند؟ شما از آقایان حسن‌زاده و تورک بپرسید که چرا این اتفاقات را رصد نمی‌کنند؟ چرا درباره کوچکترین صحبت قلعه‌نویی عکس‌العمل نشان می‌دهید ولی درباره مسائل دیگر عکس‌العملی وجود ندارد؟ نباید با شرافت بازی کنیم؟ من یک سوال دارم، مگر ما به استقلال دقیقه 97 در نقش جهان نباختیم؟ مگر مربی‌شان آن حرکت‌ها را نکرد یا کمک مربی‌شان آن خوشحالی‌ها را نکرد، چه اتفاقی افتاد؟

وی در واکنش به این موضوع که  ای کاش آن حرف‌ها را در نشست خبری پس از بازی با سایپا نمی‌زدید و افرادی تلاش می‌کنند که شما از کوره در بروید، گفت: شما هواداران اصیل پرسپولیس را روی خط بیاورید ببینید این توهین‌ها را محکوم می‌کنند. علی دایی دوست صمیمی من است، مگر وقتی به او توهین کردند عکس‌العمل نشان نداد؟ مگر ناموس‌مان را از سر راه آوردیم. آنهایی که توهین کردند ناموس‌شان را از سر راه آوردند. من از کوره در نمی‌روم. من بچه نازی‌آباد هستم و کارم را بلدم و توکلم به خدا و اهل بیت است. من مخلص طرفداران اصیل پرسپولیس هستم. پرسپولیس تیمی است که قدمت دارد و سابقه دارد. اکثر رفقای من پرسپولیسی هستند. خدا رحمت کند آقای همایون بهزادی؛ آقایان جاسمیان و ظلی هم انشالله سلامت و زنده باشند.

وقتی به تمرین تیم ملی می‌رفتم از این افراد اجازه می‌گرفتم. ما با پیشکسوتان‌مان این طور رفتار کردیم. این مسائل را خود پرسپولیسی‌ها هم محکوم می‌کنند. آقای جاسمیان هم بعد از بازی پرسپولیس از من معذرت‌خواهی کرد. در بازی با پرسپولیس ببینید که وقتی به ما توهین کردند چه عکس‌العملی نشان دادیم؟ ما هم یک آستانه تحملی داریم.

سرمربی سپاهان ادامه داد: طرفداران اصیل پرسپولیس را ببینید، 99 درصد‌شان سر سفره پدر و مادرشان هستند. در فضای مجازی یکسری «فیک» هستند و خط می‌دهند. شما از مسئول کانون هواداران نساجی بپرسید که چه اتفاقاتی افتاد تا بگوید لیدر منتسب به چه تیمی بوده است. بیش از 20-30 هزار پیام داشتم که عذرخواهی کردند. سپاهان همیشه سپاهان است و در این 2 سال گذشته حرکت روبه‌جلویش را شروع کرده ولی بعضی از دوستان دوست ندارند. مشکل آنها هم سپاهان نیست، مشکل‌شان امیر قلعه‌نویی است. زدن قلعه‌نویی برای آنها مهم است، کما اینکه این کار را در استقلال هم انجام دادند و زدن من را از استقلال شروع کردند. هر آنچه در فوتبال می‌خواستم، به دست آوردم. خیلی جاها به من کم لطفی شد و به هر حال از حق و حقو‌ق‌مان گذشتیم. الان می‌گویند زمین استقلال خط‌کشی نداشت و تمرین به هم خورد، ولی ما در زمین دوچرخه‌سواری تمرین کردیم و قهرمان آسیا شدیم. در بدترین شرایط تیم استقلال را تیم 55 جهان کردیم. بنده و رفقایم یک میلیارد و 200 میلیون تومان خرج کمپ استقلال کردیم. 

قلعه‌نویی افزود: در این شرایط به باشگاه استقلال خدمت کردیم، ولی زیرساخت‌ها باید فراهم شود. 12 سال است که می‌گویم از نظر نیروی انسانی می‌توانیم جزو 20 کشور اول جهان باشیم. بعضی از مدیران به ورزش و فوتبال چسبیده‌اند و بعد می‌گویند اگر برویم پشت گوشمان را نگاه نمی‌کنیم و هر روز هم مصاحبه می‌کنند. این افراد باعث شدند که این ورزش به این روز بیفتد. امثال دادکان و مصطفوی و کسانی که اهل فوتبال هستند و خاک فوتبال را خوردند اگر کنار فوتبال بودند و کار اجرایی می‌کردند یقینا نمی‌گذاشتند این اتفاقات در فوتبال بیفتد. من باز هم بابت آن حرف‌هایی که زدم عذرخواهی می‌کنم، آن حرف‌ها را به کسانی زدم که توهین کردند. مخلص همه طرفداران اصیل فوتبال هستیم که سر سفره پدر و مادرشان نشسته‌اند. باز هم می‌گویم که افتخار می‌کنم بچه نازی‌آباد هستم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *