جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲۵

ادعای جدید نتانیاهو درباره موشک‌های ایران

دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۲
کد مطلب: 705453
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه بدون ارائه شواهد مستند ادعای جدیدی درباره موشک‌های ایران مطرح کرد.
ادعای جدید نتانیاهو درباره موشک‌های ایران
به گزارش جهان نيوز، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه مدعی شده ایران موشک‌های دوربردی در یمن مستقر کرده که می‌تواند فلسطین اشغالی را هدف قرار دهد. 

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که در کنفرانس خبری مشترک با «استیون منوشین»، وزیر خزانه‌داری آمریکا حضور داشت مدعی شد: «ایران به دنبال ساخت سلاح‌های نقطه‌زن است، یعنی موشک‌هایی که بتواند هر نقطه‌ای در خاورمیانه را  هدف قرار دهد.»

وی اضافه کرد: «آنها دارند این سلاح‌ها را داخل ایران می‌سازند. می‌‌خواهند آنها را در عراق و سوریه مستقر کنند و زرادخانه موجود در لبنان با ۱۳۰ هزار راکت را به زرادخانه‌ای با سلاح‌های نقطه‌زن تبدیل کنند.»

نتانیاهو گفت: «آنها به دنبال ساخت چنین سلاح‌هایی هستند و البته همین حالا استقرار آنها در یمن را با هدف رسیدن به اسرائیل از آنجا آغاز کرده‌اند.»

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، ساعاتی قبل‌تر هنگام بازدید از یک پایگاه هوایی مدعی شده بود رژیم تحت امر او در جنگ احتمالی با ایران یا کشورهای عربی پیروز خواهد شد. 

این در حالی است که یک پایگاه خبری آمریکایی در تحلیلی چندی پیش به بررسی ویژگی‌های پدافند موشکی رژیم صهیونیستی پرداخته و نوشته بود که پدافند موشکی اسرائیل علاوه بر نقایص فنی با محدودیت‌های عملیاتی مواجه است. 

در گزارش نشنال‌اینترست آمده بود: «همان‌طور که دشمنان اسرائیل در دهه گذشته متوجه شده‌اند حتی قابل‌ترین سامانه‌هی ضدموشکی [این رژیم] در برابر تکنیک‌های حملات انبوه مصون نیستند.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دولت انقدر ضعف نشون داده که این یابو هم زبون باز کرده
United Arab Emirates
حمله اسرائیل به سوریه، حمله به فلسطین است
حمله اسرائیل به سوریه، حمله به کشورهای اسلامی است
United Arab Emirates
نتانیاهو: ایران همچنان به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای است
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت دادم.
Iran, Islamic Republic of
نتانیابو زر زر زیاد میکند. ادامه بده تو گونی مثل زم میاریمش. یا مثل ریگی از تو هوا میاریمش پایین.
United Arab Emirates
بهترین تصمیم ایران در برابر اقدامات اخیر دولت امریکا چیست؟
Iran, Islamic Republic of
رفتن دولت تدبیر!!!
United Arab Emirates
....
United Arab Emirates
......
United Arab Emirates
حملات رژیم صهیونیستی در سال 2018 به سوریه
گزارش ها در خصوص حمله رژیم صهیونیستی به سوریه با استفاده از موشک ها و جنگنده های این رژیم حاکی از آن است که 12 مورد از 53 مورد حمله به سوریه در سال 2018 میلادی انجام شده است.
رضا
Iran, Islamic Republic of
حالا اين پدرسوخته يه ادعائى كرده تو چرا با دمبت گردو ميشكنى جنجال نيوز ؟!
ممد
United States
حمله ی اسرائیل به نیروهای مستشاری سپاه در سوریه همچنان بی پاسخ مانده!!! چی شد این جواب دندان شکن؟؟
Iran, Islamic Republic of
بهترین گزینه دربرابر مقابل جنایات و حشیانه، وحشی گری و غیرانسانی رژیم کودک کش صهیونیستی بمب اتمی و سلاح شیمیایی است.
Iran, Islamic Republic of
رهبر ایران: دلیلی ندارد برای تولید بمب هسته‌ای هزینه کنیم
رهبر ایران: دلیلی ندارد برای تولید بمب هسته‌ای هزینه کنیم
ممد
United States
چرا؟؟!! این نامردها فقط زبان زور را میفهمند....
Romania
داعش چگونه متولد شد؟ تروریست های داعش درسال 2011 توسط آمریکا و متحدانش با کمک های مالی عربستان سعودی، امارات، قطر، بحرین، اردن، ترکیه، اسرائیل و برخی کشورهای اروپایی به سرکردگی واشنگتن درسایه سکوت سازمان های بین المللی!
Iran, Islamic Republic of
تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک سوریه ازسال 2011 تاکنون جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است و هم ناقض قوانین بین الملل است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت اسرائیل جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟
Iran, Islamic Republic of
اقدامات رژیم کودک کش صهیونیستی همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر در فلسطین، نوارغزه، لبنان، سوریه، عراق، یمن و منطقه نشانه ناتوانی و ناکامی شورای امنیت سازمان ملل متحد خیانتکار شماره یک و دیگر سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک است.
United Arab Emirates
ایران در کمتر از ۹ دقیقه اسرائیل را نابود می‌کند
United Arab Emirates
ایران در هفت دقیقه می تواند اسرائیل را نابود کند
با وجود ناکارآمدی سامانه دفاع ضد موشکی گنبد آهنین در هر تجاوز رژیم صهیونیستی، این رژیم با صدها هزار موشک هدف قرار خواهد گرفت.
برای نابودی رژیم صهیونیستی موشک های بالستیک ایران کافی است لازم نیست برای سلاح هسته‌ای هزینه کنیم
Iran, Islamic Republic of
رژیم اسرائیل با مصونیت کامل به اعمال وحشیانه و سیاست‌های غیرقانونی خود ادامه می‌دهد که جدیدترین نمونه آن اعلامیه نخست وزیر این رژیم در الحاق غیرقانونی دره اردن به سرزمین‌های اشغالی است. آل حبیب به گسترش انواع سلاح‌های کشتار جمعی این رژیم اشاره کرد و گفت: اقدامات این رژیم، اعتبار، اعتماد و اطمینان به شورای امنیت و سازمان ملل را به شدت از بین می‌برد.
Iran, Islamic Republic of
جولان اشغالی بخش جدایی ناپذیر خاک سوریه است و بازگرداندن آن از طریق قانون بین‌الملل جزو اولویت‌های دمشق خواهد بود. بشار جعفری افزود: اخیراً شاهد فصل جدیدی از تنش آفرینی‌های اسرائیل هستیم که منطقه را به سطحی بی سابقه از تنش کشانده است. نماینده سوریه در سازمان ملل گفت: اگر حمایت برخی کشور‌ها از اسرائیل نبود این رژیم نمی‌توانست به اقدامات تجاوزگرانه خود ادامه دهد، از این رو این کشور‌ها مسئولیت پیامد‌های اقدامات اسرائیل را بر عهده دارند. بشار جعفری از نگاه ابزاری قدرت‌ها به سازمان ملل هم انتقاد کرد و افزود: شماری از کشور‌های غربی؛ سازمان ملل را از مسیر خود منحرف و به ابزاری برای خدمت به طرح‌های سلطه جویانه تبدیل کردند.
Iran, Islamic Republic of
رژیم کودک کش صهیونیستی ازسال 1918 تاکنون با حمایت آمریکا و غرب مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه فلسطین را می کشد و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran, Islamic Republic of
در تونلهای داعش در دیرالزور چه چیزهایی کشف شد؟
در تونلهای داعش در دیرالزور چه چیزهایی کشف شد؟
سه شنبه 7 آبان 1398 - 22:23

نیروهای ارتش سوریه در تونلهای حفر شده توسط تروریستهای داعش در روستای القوریه در شرق دیرالزور مقادیر زیادی سلاح و مهمات کشف کردند که برخی از آن ساخت رژیم صهیونیستی بود.

ارتش سوریه ماه گذشته نیز مقادیری سلاح و مهمات که بخشی از آن ساخت آمریکا و رژیم صهیونیستی بود شامل ده‌ها فروند موشک گراد، پهباد و دستگاه‌های ارتباطی و فلزیاب را در یکی از مقرهای تروریست ها در جنوب کشف کرده بود.
Iran, Islamic Republic of
انتقاد ازسکوت بیش از 100 ساله جامعه جهانی دربرابر جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار شماره یک به همراه آمریکایی ها جنایتکار شماره یک درسراسرمنطقه خاورمیانه و جهان شرم آوراست.