جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

آمریکا ناتو را هم به بهانه «تهدید ایران» می‌دوشد

سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۲
کد مطلب: 704900
وزیر دفاع آمریکا در اجلاس این هفته ناتو از اعضای این ائتلاف خواهد خواست برای مقابله با آنچه «تهدیدهای ایران» خوانده شد منابع مالی بیشتری اختصاص دهد.
آمریکا ناتو را هم به بهانه «تهدید ایران» می‌دوشد
به گزارش جهان نيوز، «مارک اسپر»، وزیر دفاع آمریکا در اجلاس این هفته متحدان ناتو خواستار کمک مالی بیشتر این ائتلاف برای مقابله با آنچه «تهدیدهای ایران» خوانده شده خواهد شد.

به نوشته آسوشیتدپرس، مارک اسپر روز سه‌شنبه گفته از متحدان ناتو خواهد خواست منابع مالی بیشتری برای محافظت از عربستان سعودی و منطقه خلیج فارس جهت مقابله با «تهدیدهای ایران» اختصاص دهند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشته این طرح بخشی از تلاش گسترده‌تر آمریکا برای متعهد کردن متحدان ناتو به تأمین امنیت در منطقه خلیج فارس است. مطابق این ادعا، دولت آمریکا در همین راستا از کشورها خواسته اقدام به ارسال کشتی، هواپیما و سامانه‌های پدافند هوایی به منطقه کنند.

دولت آمریکا چندی پیش اعلام کرد با ارسال سه سامانه دفاع موشکی پاتریوت، چندین جنگنده و هواپیماهای دیگر به عربستان سعودی موافقت کرده است. «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا گفته که عربستان سعودی موافقت کرده هزینه‌های مربوط به نیروهای آمریکایی در کشورش را بپردازد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ممد
United States
بدوش بدوشه فعلا....!!! کارخانه های لبنیات شیر از کجا بیاورند؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
ترامپ ، مردیکه آشغال تاجر مسلک است. فقط فکر دلار است