کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قیمت رسمی انواع میوه‌های پاییزی اعلام‌شد +جدول

20 مهر 1398 ساعت 12:20

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با اشاره به ثبات نسبی انواع میوه و صیفی جات در بازار گفت: در ایام اربعین قیمت میوه افزایش نخواهد داشت.


به گزارش جهان نیوز، اسدالله کارگر از ثبات نسبی قیمت انواع میوه و صیفی جات در بازار خبر داد و گفت: قیمت موز حدود ۵۰۰ تومان کاهش داشته و در هرکیلوگرم حدود ۹ هزار تومان تا ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان است ضمن اینکه قیمت لیموترش نیز با کیلویی ۲ هزارتومان افزایش به ۱۰ هزارتومان تا ۱۵ هزارتومان رسیده است.

وی ادامه داد: همچنین قیمت گوجه فرنگی و سیب زمینی بدون تغییر نسبت به هفته گذشته به ترتیب کیلویی بین ۱۰۰۰ تا ۲۳۰۰ تومان و ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان است.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی گفت: برای ایام اربعین پیش بینی افزایش قیمت نداریم و تغییری در بازار ایجاد نخواهد شد.

کارگر با اشاره به اینکه میوه های پاییزی نیز در حال عرضه به بازار هستند، گفت:در حال حاضر خرمالو، انار، نارنگی و پرتقال وارد بازار شده اند که پرتقال چون به عرضه انبوه نرسیده هنوز در نرخ نامه ما قیمتی برای آن اعلام نمی شود.

وی قیمت هرکیلوگرم انار را بین ۳۵۰۰ تا ۷۵۰۰ تومان اعلام کرد و افزود: قیمت هرکیلوگرم خرمالوی شمال بین ۳۵۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان، نارنگی انشو بین ۲۵۰۰ تا ۴۵۰۰ تومان و نارنگی بذر ژاپنی بین ۳۵۰۰ تومان تا ۶۰۰۰ تومان است.

به گفته کارگر قیمت های مذکور نرخ های اعلام شده در میدان مرکزی میوه و تره بار هستند و در مراکز خرده فروشی حدود ۳۵ درصد سود به این قیمت ها افزوده خواهد شد.


 

منبع:مهر


کد مطلب: 703848

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/703848/قیمت-رسمی-انواع-میوه-های-پاییزی-اعلام-شد-جدول

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com