پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

آیا نمکی برای اعلام نتیجه مثبت ایدز دستور داد؟

سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب: 703578
نامه منتسب به وزیر بهداشت در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر اینکه آزمایشگاه‌های کشور از اعلام نتیجه HIV مثبت به مراجعان خودداری کنند، تکذیب شد.
آیا نمکی برای اعلام نتیجه مثبت ایدز دستور داد؟
به گزارش جهان نيوز، پس از وقایع رخ داده در یکی از روستاهای استان کهگیلویه و بویر احمد برخی افراد با شایعه سازی در فضای مجازی سعی در متشنج کردن اوضاع دارند.

به تازگی نامه‌ای در شبکه‌های اجتماعی با امضای سعید نمکی وزیر بهداشت و درمان منتشر شده و در میان کاربران دست به دست می‌شود که در این نامه از طرف وزیر بهداشت به سیامک میراب سمیعی، مدیرکل امور آزمایشگاه‌های کشور، دستور داده شده با توجه به حوادث رخ داده در لردگان و فرصت‌طلبی گروه‌های معاند و ضدانقلاب از نارضایتی مردم که منجر به آشوب‌های گسترده در سطح شهر و آسیب رسیدن به اماکن سیاسی و مذهبی آن شهر گردید، مقرر شد برای پیشگیری از وقوع چنین حوادثی در سایر شهرها تا اطلاع ثانوی از اعلام نتیجه مثبت آزمایش HIV به مراجعین در تمام آزمایشگاه‌های کشور خودداری شود. 
 

علیرضا وهاب‌زاده مشاور رسانه‌ای وزیر بهداشت در این خصوص گفت: وزیر بهداشت هرگز چنین دستوری در اینباره صادر نکرده و این نامه کذب و ساختگی قطعاً در جهت  اختلاف افکنی و تشویش اذهان عمومی به دست معاندان نظام منتشر شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
رضا
Iran, Islamic Republic of
بابا تو را حضرت عباس قسمتون میدم بین استان چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه دقت کنید زشته برا شما روزنامه نگارید