پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

گل‌محمدی: نظر کالدرون برای خودش

شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۶
کد مطلب: 703110
سرمربی تیم شهر خودرو گفت: هر دو تیم با توجه به وضعیت جدول به دنبال برد بودند، این موضوع باعث شد تا بازی زیبایی را ببینیم.
گل‌محمدی: نظر کالدرون برای خودش
به گزارش جهان نيوز، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم شهر خودرو بعد از پایان دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری در خصوص این بازی گفت: امروز شاهد بازی خوبی از سوی هر دو تیم بودیم.

هر دو تیم برای 3 امتیاز تلاش کردند و صاحب موقعیت شدند. هر دو تیم با توجه به وضعیت جدول به دنبال برد بودند. این موضوع باعث شد تا بازی زیبایی را ببینیم. 

وی ادامه داد: ما تمرینات خوبی برای این بازی انجام دادیم. بازیکنانم تلاش زیاد و جانانه‌ای انجام دادند و باید از آنها بابت این بازی تشکر کنم. آنها توانستند به حق خودشان برسند و گرفتن این 3 امتیاز حق بازیکنانم بود. آنها بیشتر تلاش کردند و این برد حق شان بود. گل زیبایی در این بازی زدیم و توانستیم 3 امتیاز بازی را بگیریم.

گل محمدی درباره اینکه سرمربی پرسپولیس گفته که موقعیت های پرسپولیس بیشتر از شهر خودرو بود افزود: نظر کالدرون قابل احترام است. او مربی بزرگی است اما نگاه ما این شکلی نیست. نظر هر کسی برای خودش محترم است.

سرمربی شهر خودرو در خصوص تعطیلات لیگ و آمادگی تیمش هم اظهار داشت: برای تیمی که روی نوار موفقیت است این تعطیلی ها اذیت کننده خواهد بود.

ما اگر بازی تدارکاتی انجام دهیم می توانیم شرایط خوب خودمان را حفظ کنیم. روز جمعه با تیم امید بازی دوستانه خواهیم کرد و امیدوارم در شرایط مسابقه بمانیم.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *