پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۶

شمخانی: عزل و نصبهای درون هیأت حاکمه آمریکا تاثیری بر تغییر نگاه ایران نسبت به اغراض سوء این کشور ندارد

چهارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۸
کد مطلب: 700561
دبیر شورای عالی امنیت ملی بولتون را حقوق بگیر و کارگزار سرسپرده منافقین در کاخ سفید خواند و گفت: عزل و نصب های درون هیأت حاکمه آمریکا، تاثیری بر تغییر نگاه ایران نسبت به اغراض سوء این کشور ندارد.
نظر شمخانی درباره اخراج جان بولتون
به گزارش جهان نيوز، دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در یادداشتی نوشت: «خصومت تاریخی و ریشه دار دولت ایالات متحده آمریکا با ملت ایران، فراتر از نقش آفرینی چند مقام رسمی است. آمد و رفت مقامات و حضور آنها در جایگاههای مختلف در کاخ سفید، تغییری در ادراک جمهوری اسلامی نسبت به ریشه ها و ماهیت اقدامات و سیاست‌های ایالات متحده ایجاد نمی‌کند، کما این که هر دو دولت ظاهراً متفاوت اوباما و ترامپ، سیاست یکسان تحریم ملت ایران را دنبال کردند.

جان بولتون حقوق بگیر و کارگزار سرسپرده منافقین در کاخ سفید بود. قطعا انتصاب او به عنوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید را باید به عنوان شکل گیری ورشکستگی سیاسی و اخلاقی در نظام سیاسی آمریکا در مواجهه با ملت ایران مورد توجه قرار داد.
وعده ای که او از سر حماقت و توهم در خصوص نرسیدن انقلاب اسلامی به عمر چهل سالگی، مطرح کرد در کارنامه سیاسی وی و دولت آمریکا به عنوان سند بلاهت و تعصب کور یک مقام عالی این کشور ثبت و ضبط خواهد شد. 

اخراج تحقیرآمیز بولتون از کاخ سفید نه تنها او را به زباله دان تاریخ رهنمون ساخت بلکه پروژه ملت ستیزی منافقین وطن فروش را نیز با شکست مفتضحانه مواجه کرد.

دشمنان ملت ایران فراموش نکنند که توسعه بی سابقه قدرت منطقه ای جمهوری اسلامی ایران و ساقط کردن پهپاد فوق مدرن آمریکایی در خلیج فارس در دوره عربده کشی ها و تهدیدات مستمر بولتون واقع شد که به تنهایی نشانه ای بسیار روشن از عدم تاثیر پذیری سیاستهای راهبردی ایران از رویکردهای خصمانه افرادی چون بولتون به حساب می آید.

عزل و نصبهای درون هیأت حاکمه آمریکا ،تاثیری بر تغییر نگاه ایران نسبت به اغراض سوء این کشور نداشته و ملاک ارزیابی جمهوری اسلامی، سیاست واقعی و عملکرد آنها بویژه در قبال پایبندی به تعهدات بین‌المللی و رفع تحریم‌های ظالمانه و غیرقانونی علیه مردم ایران است.

بهره گیری از سیاستِ دست چدنی با دستکش مخملی، سالهاست که کارکرد خود را از دست داده و شرایط امروز ایران که حاصل تداوم راهبرد" مقاومت فعال" است نشان میدهد که اراده آمریکا دیگر نمی تواند منافع ملت ایران را تحت الشعاع قرار دهد.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
.......
United States
"بهره گیری از سیاستِ دست چدنی با دستکش مخملی، سالهاست که کارکرد خود را از دست داده و شرایط امروز ایران که حاصل تداوم راهبرد" مقاومت فعال" است نشان میدهد که اراده آمریکا دیگر نمی تواند منافع ملت ایران را تحت الشعاع قرار دهد.»"
اين اظهاريه بشرطي درسته كه جناب اقاي رئيس جمهور روحاني در نشست سران سازمان ملل در نيو يورك با هيچ يك از سران امريكا ديدار نكند.
ممد
United States
منافقین مگر چقدر پول دارند که به بولتون مواجب بدهند؟؟!!!با کمال احترام کمی پخته تر صحبت کنید جناب شمخانی!!!
Iran, Islamic Republic of
لطفا اموال خود و خانواده را شفاف اعلام کنید آقای شمخانی
Iran, Islamic Republic of
ديگه گذشت سياست كي بود كي بود من نبودم ثروت خود اول اعلام كنيد بعد دم از برادري بزنند
Iran, Islamic Republic of
حداقل بولتون براي كشورش مي جنگيد