کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تاج: از نجابت ویلموتس خجالت می‌کشیم

10 شهريور 1398 ساعت 22:58

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اصلا بحث قهر و آشتی مطرح نیست چون ما با هم قرارداد داریم.


به گزارش جهان نیوز،  مهدی تاج در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال ساحلی در جمع خبرنگاران گفت: ما 2 ماموریت طرفینی داریم، یکسری ماموریت بازیکنان فوتبال ساحلی دارند که آن را خوب انجام دادند، علت آن هم این بود که دوست داشتیم کمی جوانگرایی صورت بگیرد. 2-3 جلسه هم با این عزیزان داشتیم و حالا ترکیب آنها کاملا متفاوت است، در حال حاضر ترکیب تیم ملی ساحلی تلفیقی از جوانان و با تجربه‌ها است و این هم انتظار فدراسیون فوتبال بود، ضمن آنکه آنها باید از عنوان سوم جهان هم دفاع کنند. در شرایط فعلی اوکراین، پاراگوئه، سنگال هر 3 قهرمان قاره‌های خود هستند که در قرعه کشی با ایران همگروه شدند و البته خود اینها( فوتبال ساحی ایران) هم  از بهترین های آسیا هستند. من امروز به تمرین تیم ملی آمدم تا تشکری داشته باشم و قول هم داده بودم که رختکن های اینجا را درست کنیم که خوشبختانه درست شده است.قبلا اگر می خواستند به خوابگاه بروند خاک به داخل رختکن می رفت ولی الان مشکل  حل شده است.

* مربیانی که به نشست با ویلموتس نیامدند ضرر کردند
وی در خصوص وضعیت تیم ملی و قرارداد ویلموتس و قرارداد او گفت: اولا تیم ملی بزرگسالان شرایط خوبی دارد و امروز 13 بازیکن با تیم تمرین کردند. فردا هم خودم هم نشستی را با ویلموتس  دارم، معمولا برای تیم ملی بزرگسالان نسخه متفاوتی همیشه می‌پیچیم. شب گذشته هم دیدید که نشستی را با مربیان برگزار کردیم که قبلا این کار سخت صورت می‌گرفت. خوشبختانه ویلموتس حرف‌های مربیان تیم‌های باشگاهی را شنید و صحبت‌های خوبی هم مطرح شد. آنهایی هم که به این نشست نیامدند ضرر کردند. برخی هم کمک های خود را فرستادند که غیبت سرمربیان آنها برای ما قابل فهم است اما غیبت برخی ها قابل توجیه نیست.

* از نجابت ویلموتس خجالت می کشیم
تاج  با اشاره به شرایط ویلموتس تاکید کرد: این مربی با ما قراردادی دارد ولی از نجابت او بعضا ما خجالت می‌کشیم. او می‌داند که ما مشکلات داریم و حتی بانک های مختلف را به او معرفی کردیم.  قبل از تحریم های جدید فیفا قبول می‌کرد که طلب ما را به فرد ثالث بدهد، یعنی اگر پول را به فیفا می بردیم آنها پول را به طرف سوم منتقل  می کردند که در زمان کی‌روش هم این کار را کردیم، هر چند در آن زمان تاخیرهایی برای پرداخت داشتیم.

* هر رو با همسایه های فدراسیون درگیر هستیم
وی تصریح کرد: یا مثلا مثل موضوع استقلال، می‌شد که پول را پرداخت کنیم ولی الان در حال حاضر با تحریم های جدید  فیفا اعلام کرده هیچ بانکی حاضر نیست به نام ایران پولی را تحویل بگیرد. من حتی نامه‌ای در این زمینه دارم که اگر لازم باشد آن را نشان می‌دهم. وقتی این شرایط به وجود می آید ما تحت هیچ عنوانی نمی توانیم پولی را از فیفا بیرون بیاوریم. بابت همین خوابگاه فوتبال ساحلی 330 هزار دلار از فیفا به شکلی عجیب پول گرفتیم، 2 میلیون دلار برای ساختمان اداری فدراسیون تصویب کردیم که از فیفا بگیریم و حتی اینفانتیو کلنگ آنجا را زمین زده که اگر این اتفاق رخ دهد واقعا این یک اتفاق خیلی خوب است،شما می دانید ما مدام با همسایه‌های فدراسیون درگیر هستیم و من باید هر روز از آنها عذرخواهی کنم. ما 18 تا تیم ملی در حال حاضر داریم که یک تیم ملی ما هم همسایه‌ها هستند!

* مربیان خارجی لیگ از کمپ تیم ملی لذت بردند
رئیس فدراسیون ادامه داد: ساختمان سازمان لیگ را هم دیده اید که پارکینگ ندارد و فوتسال و فوتبال ساحلی ما هم جایی ندارند و اگر اینجا درست شود آبرویی برای فوتبال ما می‌شود. روز گذشته برخی مربیان به اینجا آمدند که خیلی از آنها زمین ما را ندیدند ولی برخی مبیان خارجی لذت بردند که چنین کمپی داریم. این که من اینجا را ساختم یا دیگری را کنار بگذارید ولی برخی می گفتند که ما در کشور خودمان چنین امکاناتی نداریم.

* قسط دوم ویلموتس 20 روز دیگر است
تاج تاکید کرد: ویلموتس هنوز قسط اولش را نگرفته و فکر می‌کنم 20 روز  دیگر قسط دوم او هم برسد ولی من خیلی امیدوارم که بتوانم پول او را پرداخت کنم.

*اینفانتینو قول داده اگر بتواند طلب فدراسیون ایران را پرداخت می کند
وی در خصوص شایعه قهر ویلموتس و دستیارانش گفت: اصلا چنین مساله ای نیست، اصلا بحث قهر و آشتی مطرح نیست چون ما با هم قرارداد داریم. انتظار من از دولت این بود که می‌دانست ما تلاش کردیم و نتوانستیم پولمان را از فیفا بگیریم پس به همین دلیل از آقای وزیر خواهش کردم به اندازه همان پولی که از ای اف سی و فیفا طلب داریم اگر به ما کمک کنند مشکلات حل می‌شود. البته بانک مرکزی هم به ما قول‌هایی داده است. خود اینفانتینو به من قول داده اگر بتواند پول را با ما مبادله خواهد کرد. یکسری هم می توانستیم پول بگیریم که از طریق سفارت ایران در مالزی انجام شد و کلی از مشکلات ما را حل کرد اما حالا سفارت ایران در مالزی را هم حریم کردند! به هر جهت مشکلات ما زیاد است ولی امیدوارم مشکلات را تا 20 روز آتی حل کنیم.

* از سازمان لیگ خواستم توپ های لیگ را تعویض کنند
تاج در خصوص اینکه خواسته تا کیفیت توپ های لیگ بررسی شود گفت: یکسری از مربیان گله داشتند که وقتی همه می‌گویند توپ ها اشکال دارد چرا بررسی می کردیم ولی من از سازمان لیگ خواستم فورا به این موضوع ورود کند. به آنها یک زمانی دادیم که هم برنامه یک ساله مسابقات را بدهد و هم  توپ ها تعویض شود.

*شیخ سلمان قول داده مشکل بازی های ایران و عربستان را حل کند
وی در خصوص اینکه آیا مشکل ایران و عربستان برای برگزاری مسابقات در دو کشور حل می‌شود و آیا قرار است جلسه ای در این زمینه برگزار شود یا خیر گفت: شیخ سلمان یکی از بحث هایش همین است و قول داده این مشکل را حل کند. یکی از تلاش‌های خود من هم از وقتی پست گرفتم همین است. خوشبختانه پست‌های خوبی در ای اف سی داریم، مثلا کمیته استیناف در حال حاضر یک رئیس ایرانی دارد. همه آرایی که قبلا علیه ما صادر شده از همین کمیته ها بوده است و به هر جهت ارتباطات خوبی در آنجا داریم و 17-18 پست گرفتیم،من خیلی امیدوارم شیخ سلمان این مشکل را حل کند. البته یکی از مباحث این است که پرونده ما به کمیته امنیت رفته چون آن بحث ها در مورد سفارت به وجود آمده بود،پرونده هم الان در کمیته انضباطی و سیاسی نیست و اگر در کمیته سیاسی بود ای اف سی بلافاصله رای می داد. حالا که این مساله به کمیته امنیت رفته ما باید هر دو نامه بنویسیم که هیچ مشکلی برای برگزاری بازی‌ها نداریم.

* سال گذشته در دادگاه CAS برنده نشدیم
تاج در خصوص اینکه یا تاریخ برگزاری این جلسه مشخص شده یا خیر گفت: خیر هنوز تاریخی مشخص نشده است. ما در دادگاه CAS شکایت کردیم و این ما بودیم که ابتدا شکایتمان را به جریان انداختیم ولی سال گذشته ما در آن دادگاه برنده نشدیم.

* جنس پیراهن های تیم ملی خوب است
وی در خصوص پیراهن‌های تیم ملی گفت: پیراهن جدید تغییراتی می کند ولی پیراهن ها مطمئنا جنس خوبی خواهد داشت.


کد مطلب: 699697

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/699697/تاج-نجابت-ویلموتس-خجالت-می-کشیم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com