کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دعوت جمعیت رهپویان از پژوهشگران برای تدوین مدل شایسته گزینی

10 شهريور 1398 ساعت 14:16

دبیرکل جمعیت رهپویان گفت: جمعیت رهپویان در راستای کمک به مجموعه ائتلاف اصولگرایان، «مدل شایسته گزینی» نامزدهای انتخابات مجلس را بررسی کرده است.


به گزارش جهان نیوز، حجت الاسلام بهزاد زارع دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: مدل شایسته گزینی نامزدهای انتخابات مجلس که در آخرین جلسه شورای مرکزی این تشکل بررسی شد، یکی از مدل‌هایی است که به صورت علمی توسط جمعی از نیروهای انقلابی و ارزشی تدوین شده و با قبول دعوت و زحمت در جلسه ما ارائه شد.

وی افزود: مدل مذکور، مدلی پیشنهادی است و برای پویایی و جامعیت آن طبیعی است که باید مورد بحث و کنکاش بیشتر قرار گیرد لذا این تشکل با همین منظور و در راستای کمک به مجموعه ائتلاف، این مدل را در شورای مرکزی خود مورد بحث و بررسی قرار داده و آماده نقد و بررسی سایر طرح‌ها و پیشنهادات و حتی تلفیق آنهاست.

زارع در پایان تاکید کرد: با توجه به دغدغه جمعیت رهپویان برای کمک به شورای ائتلاف در خصوص دستیابی به روش‌های واقع بینانه، علمی، به روز و مبتنی بر ارزش‌های انقلابی جهت معرفی نامزدهای نهایی نیروهای انقلاب، این جمعیت آمادگی دارد نتایج سایر تحقیقات کارشناسی- در سایر تشکل‌ها، احزاب یا مجامع علمی و پژوهشی- را نیز در جلسات مشترک به بحث بگذارد و در نهایت با حفظ امانت و حق مالکیت معنوی مدل منتخب یا ترکیبی از آنها را برای استفاده نهایی برگزیند.

بیشتر بخوانید:
پایان سهم خواهی و همشهری بازی!/ چه کسانی در نهایت وارد لیست خواهند شد؟


کد مطلب: 699668

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/699668/دعوت-جمعیت-رهپویان-پژوهشگران-تدوین-مدل-شایسته-گزینی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com