کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سید حسن نصرالله:

عجله‌ای برای پاسخ دادن به اسرائیل نداریم/ می‌گذاریم اسرائیلی‌ها در حالت آماده باش بمانند

6 شهريور 1398 ساعت 10:01

اینکه کی و کجا به اسرائیل حمله شود را مقاومت تعیین می‌کند. زمانی که صهیونیست‌ها به قنیطره حمله کردند حریم هوایی آنجا تحت حفاظت بود و ما شش شهید دادیم، با این حال ۱۰ روز صبر کردیم و اکنون نیز عجله‌ای نداریم.


گروه بین الملل جهان نیوز: سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، گفت این جنبش عجله‌ای برای پاسخ دادن به تجاوزات اخیر پهپادی رژیم صهیونیستی به خاک این کشور ندارد.

او در نشستی درون حزبی گفت: اینکه کی و کجا به اسرائیل حمله شود را مقاومت تعیین می‌کند. زمانی که صهیونیست‌ها به قنیطره حمله کردند حریم هوایی آنجا تحت حفاظت بود و ما شش شهید دادیم، با این حال ۱۰ روز صبر کردیم و اکنون نیز عجله‌ای نداریم. می‌گذاریم اسرائیلی‌ها در حالت آماده باش بمانند.

عملیات قنیطره در روز ۸ بهمن ۱۳۹۳ از سوی نیرو‌های حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی در مزارع شبعا صورت گرفت. این عملیات دو هفته پس از تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک سوریه و هدف قرار دادن نیرو‌های حزب‌الله انجام شد.

پیش از این نیز شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان، ضمن اشاره به سخنرانی اخیر سید حسن نصرالله، از ضربه‌ غافلگیرکننده مقاومت علیه هرگونه تجاوز رژیم صهیونیستی خبر داد.

در همین حال خبرگزاری رویترز روز سه‌شنبه به نقل از منابعی آگاه اعلام کرد حزب‌الله لبنان در پاسخ به تجاوز پهپادی اخیر رژیم صهیونیستی به جنوب بیروت در حال آماده‌سازی حمله‌ای حساب‌شده علیه رژیم صهیونیستی است، حمله‌ای که جرقه جنگ را روشن نخواهد کرد.

در همین باره، وبگاه خبری «رأی الیوم» روز سه‌شنبه نوشت: «بر خلاف فشار دولت اسرائیل بر رسانه‌ها برای کنترل اخبار (درباره واکنش حزب الله)، دستگاه‌های امنیتی به رسانه‌های اسرائیل دستور داده‌اند که موارد زیادی در این خصوص افشا نکنند. منابع امنیتی و نظامی در تل‌آویو گفته‌اند که میزان آماده‌باش در شمال اسرائیل در انتظار حمله غافلگیرکننده حزب‌الله تا بالاترین حد افزایش یافته است».

همچنین پیرامون ترس وحشت فراگرفته مسئولان رژیم صهیونیستی، رسانه‌های اسرائیلی به نقل از منابع سیاسی بلندپایه و نزدیک به بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر نقل کرده‌اند که نتانیاهو از طریق طرف ثالثی که احتمالا آمریکاست، به حزب‌الله هشدار داده و گفته که اگر پاسخ حزب‌الله سخت، دردناک و خارج از عُرف باشد، اسرائیل از حمله به لبنان دریغ نخواهد کرد و حزب‌الله تاوان سنگینی خواهد داد. 


کد مطلب: 699292

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/699292/عجله-ای-پاسخ-دادن-اسرائیل-نداریم-می-گذاریم-اسرائیلی-ها-حالت-آماده-باش-بمانند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com