سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱
۷

رئیسی کاری کرده تا مردم با قوه قضائیه آشتی کنند

پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب: 698791
نماینده ساری در مجلس گفت: آقای رئیسی در مقابل مفاسد محکم ایستاده و با هیچ کس تعارفی ندارد و این نوع برخورد باعث شده تا مردم با قوه قضائیه آشتی کنند.
رئیسی کاری کرده تا مردم با قوه قضائیه آشتی کنند
به گزارش جهان نيوز، محمد دامادی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تقدیر از عملکرد آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه گفت: من از آقای رئیسی به خاطر حرکتی که برای مقابله با فساد شروع کرده تشکر می‌کنم و امیدوارم که این روند ادامه پیدا کند.

وی افزود: این عملکرد آقای رئیسی قابل تقدیر است که محکم مقابل فساد ایستاده و با هیچ کس تعارفی ندارد؛ وقتی با دانه‌درشت‌ها به صورت جدی برخورد می‌شود، مابقی هم حساب کار خودشان را می‌کنند.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: من فکر می‌کنم که جامعه به نوعی دارد با قوه قضائیه آشتی می‌کند و استنباط من این است که جامعه اعتماد مضاعفی نسبت به عملکرد قوه قضائیه پیدا کرده است.

دامادی خاطرنشان کرد: این نکات منکر زحمات گذشته نیست، اما این نحوه برخورد آقای رئیسی با مفاسد سبک جدید و کار جدیدی است. اگر این روند برخورد با مفاسد توسط قوه قضائیه متوقف نشود ما به آن شفافیتی که به دنبالش بودیم خواهیم رسید.

وی افزود: عدم اعتماد جامعه به قوه قضائیه در پیش از این با عملکرد آقای رئیسی در قوه قضائیه در حال تبدیل شدن به آشتی است و مردم با توجه به عملکرد آقای رئیسی به این قوه امیدوار شده‌اند.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: من انتظار ندارم که یک باره کشور مدینه فاضله شود، اما با این روندی که در برخورد با مفاسد توسط قوه قضائیه ما شاهد آن هستیم این اتفاق خواهد افتاد.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
باید خیلی زودتر ریس قوه عوض میشد ...
Romania
...
ب
Iran, Islamic Republic of
حا لا نوبت تمام مسئولینی که می توانند به آقای . رئیسی کمک کنند رسیده که به امید خدا و امام زمان سفره این حضرات جمع شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
....
شنل پوش
Romania
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
سید بزرگوار خوب شروع کرده .خدا قوت .امید به مردم برگشته برای مبارزه با فساد