جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۵

۴۰ میلیارد از حقوق‌های نجومی به خزانه بازگشت

سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۷
کد مطلب: 697903
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعلام کرد: حدود 40 میلیارد تومان از حقوق‌های نجومی بازپس گرفته و به خزانه دولت بازگشت داده شده است.
۴۰ میلیارد از حقوق‌های نجومی به خزانه بازگشت
به گزارش جهان نيوز، محمد جواد جمالی نوبندگانی، نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: درباره با حقوق‌های نجومی من فکر می‌کنم که یک سری افراد هستند که چون خود ذینفع‌اند نمی‌خواهند پرونده این قضیه بسته شود.

وی افزود: ذی‌نفعان متاسفانه کاری می‌کنند که بیشتر دریافتی‌ها ـ یعنی چند برابر حقوقی که اعلام می‌شود ـ در قالب قانون به صورت مسائل دیگری که خودشان وارد هستند را پرداخت می‌کنند و این از دیگر دلایل دریافت حقوق نجومی است.

جمالی نوبندگانی بر همین اساس اضافه کرد: به نظر من اقدام قبلی برای جلوگیری از دریافت‌های نجومی بازدارنده نبوده است؛ صرف این که فقط پول‌های نجومی را پس بگیریم کافی نیست.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده حقوق‌های نجومی اعلام کرد: مردم بدانند که حدود 40 میلیارد تومان از حقوق‌های نجومی گرفته و به خزانه دولت بازگشت داده شده است که این اقدام خوبی بود اما به نظر من باید این بار اسامی اعلام شود.

وی همچنین یادآور شد: باید اسامی نجومی‌بگیران اعلام شود آنهم هم نه با حروف مقطعه و هم زندان برای آن‌ها در نظر بگیرند و همچنین انفصال از خدمت داشته باشند. اگر این کار صورت گیرد بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

جمالی خاطرنشان کرد: اما اگر به شیوه قبل برای جلوگیری از حقوق‌های نجومی پیش برویم نجومی بگیران می‌گویند، این کار را انجام دادیم و در حالت کلی برنده‌ایم و اگر هم نگرفتند که هیچ و نهایتا آن را را پس می‌دهیم؛ یعنی این بازی برای آنها یک سر برد و یک سر هم مساوی است و باختی در آن وجود ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
چرا اعلان نمی کنید باید اگر می خواهید درست بشه . عکس 6در 4 جدید باشد که کاملا مردم بشناسند؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
این که پول چاییه حقوق قوق قوق قوق نجومی یه چیز دیگه است!!!
Iran, Islamic Republic of
این چه عددی است مردم را مسخره کرده اید
یک رئیس دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه .... ماهی 90 میلیون کارنه می گیرد.....
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
باور كرديم