سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

سفیر آمریکا در روسیه استعفا کرد

چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب: 697216
در پی انتشار اخباری مبنی بر گفت‌وگوی تلفنی رؤسای جمهور دو کشور روسیه و آمریکا مبنی بر لزوم تعیین یک سفیر جدید آمریکا در روسیه، سفیر کنونی آمریکا در مسکو استعفا کرد.
سفیر آمریکا در روسیه استعفا کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس،‌ در پی استعفاهای پی در پی مقامات دولت ترامپ، «جان هانتسمن» سفیر آمریکا در روسیه نیز استعفای خود را به «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد.

روزنامه انگلیسی «سان» در این خصوص گزارش کرد، استعفای هانتسمن پس از آن صورت گرفته است که اخباری منتشر شد مبنی بر آنکه هفته گذشته، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا و «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه طی یک تماس تلفنی در خصوص لزوم تعیین یک سفیر جدید آمریکا در مسکو با یکدیگر بحث و گفت‌وگو کردند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که سفیر آمریکا در روسیه رابطه چندان خوبی با دولت مسکو نداشته است و در نامه استعفای خود از ترامپ خواسته بود تا مقابل پوتین بایستد و به وی اعتماد نکند.

هانتسمن در نامه خود به ترامپ نوشت: «در روزهای پیش رو، باید همچنان روسیه را برای رفتارهای تهدیدآمیزش علیه ما و همپیمانانمان مسئول بدانیم».
در حال تکمیل....
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *