دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۲
۱

واکنش معاون سیما به مهاجرت مزدک میرزایی

چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۱
کد مطلب: 697195
مرتضی میرباقری با حضور در جمع خبرنگاران به مهاجرت مزدک میرزایی واکنش نشان داد.
واکنش معاون سیما به مهاجرت مزدک میرزایی
به گزارش جهان نيوز، مرتضی میرباقری معاون سیمای رسانه ملی با حضور در جمع خبرنگاران، در واکنش به خبر مهاجرت مزدک میرزایی گزارشگر فوتبال به خارج از کشور گفت: کاری که آقای میرزایی کرد نه یک اتفاق عام است و نه حرفه ای؛ ما خیلی متاسف هستیم که مزدک میرزایی از ایران رفت. البته دلیل رفتن او اصلاً نبود کار و مشکلات ناشی از آن در صدا و سیما نمی‌تواند باشد. به نظر من این یک اشتباه استراتژیک بود که آقای میرزایی مرتکب شد.

وی تصریح کرد: هر طور مرور کنیم، به صلاح نبود که ایشان چنین تصمیمی بگیرند و برای همکاری به شبکه‌ای بروند که عنادش با مردم ایران روشن و آشکار است. کسی که می‌خواهد تفکر وهابیت و عربستان سعودی را در چنین شرایطی ترویج کند، به نظرم از فهم کم سیاسی اش ناشی می‌شود؛ البته آقای میرزایی هم اصلاً آدم سیاسی نبودند.

ما هم علاقه‌مند هستیم که برگردند و در جایگاه خود قرار بگیرند؛ شرایط کار برای ایشان فراهم است.

معاون سیمای رسانه ملی درباره شایعه انتقال آرشیو صدا و سیما توسط مزدک میرزایی به خارج از کشور، اظهار کرد: آقای میرزایی هیچ چیز را با خود نبردند؛ ایشان قرار بود برنامه‌ای بسازند و برای این کار از مستند‌هایی استفاده کردند. اگر در نظر بگیریم که آرشیو ما در صدا و سیما هزار باشد، ایشان تنها یک هزارم درصد آن را با خود برده اند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دو چشم پر سو
Iran, Islamic Republic of
آقای میرباقری
بیان سعدی را آویزه گوش بفرمایید:
هر که گریزد ز خراجات شاه
جورکش غول بیابان شود
گیرم که شما درست بگویید و میرزایی تک آنچنانی به بایگانی نزده باشد، اگر این بایگانی را مردم نبینند، برای ترشی‌لیته مفید خواهد بود؟ خوب با پالایش و تدوین مناسب توسط خروجیهای دانشکده صدا و سیما!!! مردم را بهره‌مند بفرمایید.