کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اقدام انقلابی رئیس جدید بنیاد مستضعفان

خبر معنادار پلمب دانشکده خبر/ فتاح به اولین هشدارش عمل کرد/ امید به بازپس‌گیری اموال مستضعفان از برخی مسئولین و نهادها/ عزم جدی است!

7 مرداد 1398 ساعت 16:58

دانشکده خبر تهران، وابسته به خبرگزاری جمهوی اسلامی (ایرنا) برای دقایقی پلمب شد؛ رویدادی که ریشه در شکایت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی دارد.


به گزارش جهان نیوز، دانشکده خبر تهران، وابسته به خبرگزاری جمهوی اسلامی (ایرنا) برای دقایقی پلمب شد؛ رویدادی که ریشه در شکایت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی دارد.

ساعتی پس از انتشار این خبر، دستور فک پلمب این دانشکده صادر و اجرا گردید و خبر رسید که این تصمیم در راستای مهلتی رخ داده که به مسئولان دانشکده داده شده تا بدهی های معوق شان را به بنیاد مستضعفان بپردازند.

در پی این اتفاق، توئیتی در صفحه منتسب به فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی منتشر شد که در آن تاکید شده: «عمدا از دانشکده خبر شروع کردیم تا خبرش به گوش همه برسد عزم جدی است اموال مستضعفان دست هر مقام و منصبی باشد باید برگردد.»

در ادامه این توئیت یادآوری شده که مهلت در نظر گرفته شده برای پرداخت معوقات، پایان مردادماه در نظر گرفته شده و تاکید شده که در صورت پرداخت نشدن معوقات تا این تاریخ، بار دیگر پلمب این دانشکده در دستور کار قرار خواهد گرفت.
 

دانشکده خبر با شکایت بنیاد مستضعفان پلمب شد!

لازم به ذکر است، پرویز فتاح ـ که اخیرا طی حکمی به ریاست بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی منصوب شده ـ در حاشیه بازدید از پروژه مشهور آزادراه تهران ـ شمال، تأکید کرد، نهاد متبوعش متعلق به مستضعفان است و وعده داد همه امور در بنیاد مستضعفان بر این مدار قرار خواهند گرفت.

سخنانی که در ادامه به آغاز بررسی‌هایی جامع در خصوص پروژه ساخت این آزادراه گران قیمت جهت تداوم فعالیت بنیاد مستضعفان در آن و یا خروج این نهاد از پروژه در صورت رسیدن به این جمع بندی که برای مستضعفان سود آور نیست، رسید و تأکید بر این مهم که برخی اموال بنیاد مستضعفان در دست برخی است که باید به این نهاد بازگردانده شود.

فتاح در این خصوص گفت: «برخی املاک ما در دست دستگاه هاست؛ در دست امثال ارگان‌های نظامی یا دستگاه قضایی یا دستگاه دولتی یا شهرداری و ...، نه مردم. باید این املاک برگردانده شود. البته ممکن است بخشی هم در دست افراد حقیقی باشد. همه باید بدانند که مال مستضعفان است، خوردن ندارد، از گلو پایین نمی‌رود، گلوگیر است و [به بنیاد مشتضعفان] برمی‌گردد

این در حالیست که رئیس جدید بنیاد مستضعفان در مراسم معارفه خود نیز گفته بود: آنهایی که مالی دست‌شان است باید تخلیه کنند و به بنیاد برگردانند، با زبان خوش بیاورند تا ما به زبان ناخوش متوسل نشویم.

به نظر می رسد که خبر پلمب یک مکان متعلق به یک نهاد دولتی، در حقیقت تحقق اولین اقدام عملی در راستای هشدار رئیس جدید بنیاد مستضعفان در بازپس گیری اموال مستضعفین از برخی مسئولین، نهادها و اشخاص می باشد. خبری که بی شک بسیار امیدوار کننده و قابل تقدیر است و امید می رود در آینده نزدیک اخبار خوشحال کننده تری نیز در اینباره به گوش افکار عمومی و به خصوص اقشار محروم کشور برسد.


کد مطلب: 696183

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/696183/خبر-معنادار-پلمب-دانشکده-فتاح-اولین-هشدارش-عمل-امید-بازپس-گیری-اموال-مستضعفان-برخی-مسئولین-نهادها-عزم-جدی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com