سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

راز آمادگی همیشگی ستاره سینمای اکشن

شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب: 695889
جیسون استاتهام شیرجه زن و بازیگر معروف انگلیسی در سن 52 سالگی هنوز هم قبراق به نظر می رسد.
راز آمادگی همیشگی ستاره سینمای اکشن
به گزارش جهان نيوز، جیسون استاتهام انگلیسی بازیگر، تولید کننده، هنرمند رزمی و شناگر سابق است که گرچه امروز 52 ساله شده، اما بار دیگر ثابت کرده که سن فقط یک عدد است. اخیرا چالش در بطری که در فضای مجازی فراگیر شده و بسیاری از ورزشکاران و بازیگران شانس خود را برای انجام آن امتحان کرده اند، از سوی جیسون استاتهام انجام شده و حواشی فراوانی ایجاد کرده است.
 
این بازیگر نه فقط در شنا بلکه در عرصه هایی چون جیوجتسو، کیک بوکسینگ و MMA نیز فعال بوده و به عنوان یکی از ورزشکاران MMA حرفه ای و درجه یک شناخته شده است. جیسون استاتهام همچنین یک شیرجه زن حرفه ای بوده که 12 سال برای انگلیس بازی کرده و در مسابقات قهرمانی 1992 در رتبه دوازدهم قرار گرفته است. وی که بیش از 30 فیلم تا به حال بازی کرده در دوران کودکی با بازیگر مشهور، وینی جونز دوست صمیمی بوده است و این زوج در کنار هم سه فیلم نیز بازی کرده اند.
 
جیسون استاتهام در فیلم هایی چون قاپ زنی، یکه تاز، قاتل زبده، بی مصرف ها، اسنچ و بسیاری فیلم های دیگر نقش آفرینی کرده و در سال 2019 در فیلم سینمایی "هابز و شاو" در کنار دیواین جانسون بازی کرد که این فیلم به زودی اکران خواهد شد.
 
قاتل زبده یکی از مشهورترین فیلم های وی است که بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده و وی در کنار رابرت دنیرو، ستاره معروف دنیای سینما به هنرنمایی می پردازد.
 
آشنایی با گای ریچی آغازگر حضور وی در سینما بود و وی حضور خود در عرصه بازیگری را با فیلم قفل، انبار و دو بشکه باروت آغاز کرد و در ادامه در کنار بسیاری از ستاره های بزرگ سینما در تاریخ به هنرنمایی پرداخت.
 
جیسون استاتهام که آمادگی بالایی در عرصه شیرجه زدن داشت، در رقابت های شیرجه بین کشور مشترک المنافع، شامل چند کشور حوزه بریتانیا از جمله استرالیا، آفریقای جنوبی و چند کشور دیگر عضو تیم ملی بریتانیا در سال 1990 بوده و عملکرد او باعث تمجید هواداران این رشته شد.
 
جیسون استاتهام که در امور خیریه نیز بسیار فعال است، اخیرا و در سن 52 سالگی نیز تخصص خود را در شیرجه زدن یک بار دیگر به نمایش گذاشته و دوستداران خود را شگفت زده کرده است. جیسون استاتهام در این مورد گفت: "این یک تجربه عالی بود، زیرا اینگونه سفر به نقاط مختلف جهان و رقابت در سطح بالا را تجربه کرده و انضباط و تمرکز را می آموزید."
 
جیسون استاتهام در بازی مشهور و فراگیر کال آف دیوتی دوبلور صدای ” گروهبان واترز” است و در این عرصه نیز فعالیت کرده است. یکی از نکات جالب در مورد وی عدم دانستن تاریخ تولد دقیق اوست زیرا برخی معتقدند وی در سال 1967 به دنیا آمده و برخی وی را متولد سال 1972 می‌ دانند.

منبع:ورزش سه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *