چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

کشف خودروهای لوکس خارجی در خانه‌ای روستایی

شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب: 694025
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: پنج دستگاه خودروی لوکس خارجی به ارزش تقریبی ۲۵ میلیارد ریال از یک خانه روستایی در شهرستان ملایر کشف و ضبط شد.
کشف خودروهای لوکس خارجی در خانه‌ای روستایی
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، سردار بخشعلی کامرانی صالح در این رابطه گفت: مبارزه با مخلان نظم و امنیت اقتصادی در بازار خودرو که درصدد ترانزیت خودروهای خارجی و قاچاق به داخل کشور بدون کسب مجوز و سیر مراحل قانونی دارند، در اولویت ناجاست.

وی افزود: در این راستا مأموران دایره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی شهرستان ملایر از مخفیگاه و محل نگهداری چند دستگاه خودروی لوکس خارجی مطلع شدند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: این خودروها در یک روستا خارج از محدوده شهر ملایر نگهداری می‌شدند که با هماهنگی مرجع قضائی از محل بازدید به عمل آمده و پنج دستگاه خودرو توقیف شد.

کامرانی صالح گفت: مأموران دایره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی شهرستان ملایر در این عملیات علاوه بر توقیف خودروهای لوکس، یک متهم را دستگیر کرده و با تکمیل پرونده تحویل مرجع قضائی دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *