پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۷

مقاومت مغازه داران برای کاهش قیمت میوه

دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۷
کد مطلب: 693456
قیمت های جدید میوه در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران منتشر شده که نسبت به هفته های گذشته کاهش خوبی دارد اما هنوز مغازه داران برای کاهش قیمت مقاومت می کنند.
مقاومت مغازه داران برای کاهش قیمت میوه
به گزارش جهان نيوز، امروز قیمت ۵۴ قلم محصولات کشاورزی برای عمده فروشی در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران برای بازه زمانی ۱۷ تا ۱۹ تیر تعیین شد. 

آنطور که در سند توافق قید شده است: این قیمت‌ها بر اساس استعلام روزانه از بارفروشان معتمد میدان مرکزی میوه و تره بار تهران و اعمال نظر کارشناسان اتحادیه بارفروشان و اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران کشف شده و به تایید مسئول واحد بازرسی و نظارت اصناف میدان مرکزی میوه و تره بار تهران رسیده است.

بارفروشان می‌توانند برای دریافت کشف قیمت با استعلام از اتحادیه متبوع از طریق تلفن های ۵۵۰ ۲۹ ۲۶۸ اتحادیه بارفروشان و ۵۵۰ ۲۹ ۵۰۹ بازرسی و نظارت میدان مرکزی میوه و تره بار تهران ارتباط برقرار کنند.

نرخ ممتاز که در جدول قید شده مربوط به میوه های دستچین جدا شده و لوکس است.
مقایسه با قیمت های هفته قبل نشان می‌دهد که قیمت میوه در هفته جاری در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران کاهشی است اما مقایسه قیمت ها در سطح شهر حاکی از این است که هنوز مغازه داران برای کاستن قیمت مقاومت بیشتری به خرج می دهند.
 
انتهای پیام/
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بترکن الهی
Iran, Islamic Republic of
مافياي اجاره مسكن بتركه با دلا ل ها
Iran, Islamic Republic of
...
نیما راسخ
Iran, Islamic Republic of
در میدان میوه وتره بار شهریار گیلاس تکدانه زیر کیاویی 17 هزار تومان نیست.صرفآ جهت اطلاع و ان شاءالله برخورد قاطع با میدان داران بی انصاف.
Iran, Islamic Republic of
خدا حفظشون کنه!
ممنون
Iran, Islamic Republic of
علت را ول كردن چسپيدن به معلوال علت افزايش سر سام اور اجاره است نه ميوه فروش بينوا
دادخواه
Iran, Islamic Republic of
ايول براي كاهش اجاره تلاش كنيد...