پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

مزایای طراحی وبسایت با وردپرس

يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب: 692312
یکی از بهترین و حرفه ای ترین روشها برای معرفی یک بیزینس، ایجاد یک وب سایت اختصاصی است. روش های گوناگونی برای تولید یک وبسایت وجود دارد که برخی از آنها حتی نیازی به دانش برنامه نویسی هم ندارد.
مزایای طراحی وبسایت با وردپرس
به گزارش جهان نيوز، با افزایش نفوذ اینترنت در میان جوامع مختلف، تولید ثروت از طریق فضای مجازی به یکی از پایدار ترین روش های تجارت بدل شده و در واقع کسب و کارها تمایل شدیدی به حضور در فضای وب را دارند. روش های مختلفی جهت ایجاد یک کسب و کار در فضای مجازی وجود دارد. از تبلیغات در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و تلگرام و غیره گرفته تا تبلیغات در سایتهای خبری معتبر. ولی در نهایت شما می بایست خدمات و محصولات خود را به کاربران علاقمند معرفی کنید. این کار عملی نمیشود جز با ایجاد یک وبسایت اختصاصی.
 

وب سایت چیست؟
 یکی از بهترین و حرفه ای ترین روشها برای معرفی یک بیزینس، ایجاد یک وب سایت اختصاصی است. روش های گوناگونی برای تولید یک وبسایت وجود دارد که برخی از آنها حتی نیازی به دانش برنامه نویسی هم ندارد. اما باید بدانید وب سایت شما، در واقع ویترین خدمات شماست و مشتریان در فضای مجازی از روی کیفیت طراحی و کارایی وب سایت  شما درباره خدمات شما تصمیم گیری میکنند. از آنجا که هزینه طراحی یک وب سایت اختصاصی مبلغ چندان زیادی نمیشود، پس بهتر است از همین ابتدا، کار را به کاردان بسپارید و زمان خود را با طراحی یک سایت ارزان قیمت هدر ندهید.

استفاده از وردپرس برای طراحی وب سایت
 ما در اینجا به شما کمک میکنیم تا بهترین نوع وبسایت را برای خود انتخاب کنید.
همین اول به شما میگوییم که دو نوع پلتفرم برنامه نویسی صفحات وب داریم که اتفاقا هر دو بسیار هم محبوب هستند.

برنامه نویسی دات نت (.NET) و برنامه نویسی (PHP) که اولی متعلق به شرکت مایکروسافت است و دومی یک پلتفرم متن باز است که توسط کاربران حرفه ای مرتبا در حال توسعه می باشد.

در همین حد بدانید که با نگاه کردن به یک وبسایت نمیتوانید بفهمید وبسایت از کدام تکنولوژی استفاده میکند. همه چیز در نهایت تبدیل به کد HTML می شود. پس هر چه هست در پس پرده یا اصطلاحا Backend کار در حال فعالیت است.
 

اما، در آن سوی میدان، سایتهایی با تکنولوژی پی اچ پی وجود دارند که در دامن سیستم عامل های خانواده لینوکس رشد کرده و میزبانی می شوند.  از مهمترین نمونه های یک سایت با تکنولوژی PHP، سایتهای وردپرسی هستند. برآورد شده است که بیش از نیمی از وب سایتهای موجود با این تکنولوژی تولید شده اند. طراحی سایت وردپرس یک از محبوب ترین خدمات طراحی وب سایت است. بدلیل اینکه در این متد، طراح بیشتر زمان خود را بجای تولید کدهای هسته سایت، بر روی ظاهر و UI سایت می گذارد و در نتیجه زمان تحویل پروژه به شکلی حیرت اوری کوتاه تر می شود. این کوتاه شدن همچینین باعث کمتر شدن هزینه تولید و در نهایت کاهش هزینه مشتری خواهد شد.

کدام شرکت طراحی سایت را انتخاب کنم؟
 اکثر شرکتها از یک نوع پلتفرم استفاده می کنند. در واقع خیلی از برنامه نویسان بر روی پلتفرم مورد استفاده توسط شرکتشان تعصب دارند و آنرا بهترین می دانند، که البته اینطور نیست. واضح است که عدم دانش درباره پلتفرم دیگر، باعث این تعصب می شود و اینجاست که نکته مهم بعدی در انتخاب یک شرکت طراحی سایت نمایان می شود. شرکتی که بتواند بر روی هر دو پلتفرم طراحی سایت انجام دهد قطعا از برنامه نویسان متعدد و با دانش فنی بالا برخوردار است.
 
در میان خیل عظیم شرکت های طراحی وب سایت حتما به چند تایی از آنها سر زده اید. کافیست کلمه طراحی سایت را در گوگل جستجو کنید و بلافاصله با لیستی از شرکتها روبرو می شوید که هر کدام داعیه بهترین بودن دارند. اما برای انتخاب یک شرکت طراحی وبسایت چه نکاتی را باید مد نظر داشته باشیم؟

سابقه فعالیت
اولین نکته سابقه کاری آن شرکت است. ماندگاری یک شرکت طراحی سایت در میان این همه رقابت، ثابت میکند خدمات آن شرکت به شکلی بوده که توانسته نظر مشتریان را جلب کند.

نمونه کار
نکته بعدی، نمونه کارهای انجام شده توسط تیم است. یکی از بهترین راههای کسب اطمینان از کیفیت خدمات یک گروه، بررسی کارهای انجام شده و لیست مشتریان ان شرکت است.

کیفیت سایت شرکت
 کیفیت وبسایت شرکت طراحی سایت نکته بسیار مهم بعدی است که ثابت می کند تیم برنامه نویسان و طراحان آن شرکت چند مرده حلاج هستند
 
 بعد از طراحی نوبت بهینه سازی است
بعد از اینکه سایت طراحی شد نوبت می رسد به بخش مهمی از کار بنام سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو.

در بخش اول مطلب گفتیم که برای انتخاب یک شرکت طراحی سایت در گوگل این عبارت را جستجو میکنیم.

این همان نکته ایست که بسیاری از شرکتها رعایت نمیکنند. حضور در صفحه اول نتایج گوگل، موهبتی است که نصیب هرکسی نمیشود. در واقع کسب رتبه در نتایج گوگل فرایندی بسیار پیچیده دارد که باز کردن ان از حوصله این مطلب خارج است. اما همینقدر بدانید طراحی سایت بدون بهینه سازی، مانند خرید خودرو بدون بنزین است. ممکن است خودروی شما زیبا و مدرن باشد ولی مهمترین کارکرد را که همانا حرکت کردن است، ندارد. بدون بهینه سازی شما مجبور به صرف هزینه های بسیار گزاف برای دیدن شدن توسط مشتریان هستید. بازار موتورهای جستجو بازار بسیار بزرگی است. روزانه میلیاردها جستجو توسط گوگل مدیریت می شود و کاربران را به سایتهای مورد نظرشان هدایت می کند. چرا سایت شما نباید یکی از این وبسایتهای مقصد باشد؟
 
 
با بهینه سازی وب سایت در کلمات مربوط به خدمات و محصولات خود، توسط مشتریان زیادی بصورت رایگان دیده شوید و فقط در اینصورت است که شما نیازی به هزینه برای تبلیغات در سایتها مختلف نخواهید داشت.
 

شرکت ایران سایت با بیش از 20 سال سابقه طراحی سایت (ثبت دامنه قبل از گوگل) و هزاران نمونه کار طراحی و بهینه سازی حرفه ای مفتخر است تا ویترین خدماتی شما را به بهترین شکل به مخاطبانتان نمایش دهد. همین حالا با شماره 02188886450 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان طراحی و بهینه سازی سایت بهره مند شوید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *