جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

پرسپولیس و سردرگمی برای سرمربی

سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب: 691899
باشگاه پرسپولیس در شرایطی انتخاب سرمربی جدید را در دستور کار دارد که مذاکره با گزینه‌های ایتالیایی، کروات، آرژانتینی و یونانی نشان دهنده سردرگمی فنی در این تیم است.
پرسپولیس و سردرگمی برای سرمربی
به گزارش جهان نيوز، تیم فوتبال پرسپولیس در ۴ سال گذشته با حضور برانکو ایوانکوویچ یکی از با ثبات ترین تیم های ایرانی بود و با تفکر تاکتیکی خاص برانکو توانست سه عنوان قهرمانی پیاپی در لیگ برتر را به دست آورد و امسال هم صاحب جام حذفی شود.

جدایی برانکو از این تیم کافی بود تا نظم ظاهری سرخپوشان که پشت نتایج و موفقیت های این مربی شکل گرفته بود، از هم بپاشد. بعد از فسخ قرارداد برانکو، پرسپولیس سراغ گزینه های مختلفی رفته است و هنوز هم نتوانسته مذاکره با مربیان مدنظرش را به نتیجه برساند.

پرسپولیس بلافاصله در اولین گام بعد از برانکو، سراغ یحیی گل محمدی سرمربی پدیده رفت. هرچند گل محمدی هم علاقه شدیدی داشت به تیم پرسپولیس بیاید و جانشین برانکو شود اما مدیران باشگاه پدیده جلوی درخواست پرسپولیس ایستادند و سد راه بازگشت یحیی شدند.

بعد از آن پرسپولیس با انتشار بیانیه ای، رسماً از تصمیم خود برای انتخاب سرمربی خارجی خبر داد. در پی این بیانیه، علی رغبتی، مهدی محمد نبی و ایرج عرب اعضای هیات مدیره و مدیرعامل سرخپوشان به ترکیه رفتند تا با مربی مدنظرشان به توافق برسند.

مهر نوشت؛ سفر مدیران پرسپولیس به ترکیه کافی بود تا از نمایش سردرگمی این باشگاه برای انتخاب جانشین برانکو پرده برداری شود. طی دو روز اخیر نام مربیان مختلف و زیادی برای نیمکت پرسپولیس مطرح شده است.

این گزینه ها از والتر زنگای ایتالیایی شروع شد. طولی نکشید نام آنته چاچیچ مربی کروات و هموطن برانکو بر سر زبان ها افتاد و حتی رسانه های کرواسی این خبر را تایید کردند. در شرایطی که به نظر می رسید چاچیچ گزینه اصلی پرسپولیس باشد، اسامی مربیان دیگری از جمله گابریل کالدرون آرژانتینی، الکساندر نوری ایرانی - آلمانی، ده‌بیاسی و کاررا ایتالیایی هم به میان آمد تا هواداران و رسانه ها دچار سرگیجه شوند!

در میان عدم شفاف سازی مسئولان پرسپولیس، حالا نام گزینه دیگری برای نیمکت این تیم مطرح شده است. گفته می شود تاکیس لمونیس یونانی که سابقه کار در تیم های یونانی از جمله المپیاکوس و پانیونیوس را بر عهده دارد، از جمله گزینه هایی است که در ترکیه با مدیران پرسپولیس و مذاکره کرده است.

مطرح شدن نام این مربیان و مذاکره پرسپولیس با آنها نشان دهنده سردرگمی مدیرانی است که احتمالاً بدون توجه به نیازهای تاکتیکی و فنی این تیم، صرفاً دنبال پر کردن نیمکت این تیم هستند. نیمکتی که گفته می شود با دستور وزارت ورزش باید تا پایان همین هفته باید تکلیفش مشخص شود!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...