جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - 14 Jun 2024
 
۰
۱

وعده استخدام به کارمندان پروژه ها ندهید

چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب: 691013
به گزارش جهان نيوز، خراسان نوشت: یک مقام اجرایی در تذکری خطاب به تعدادی از ادارات و سازمان ها، به آنها متذکر شده با توجه به اینکه نیروهای مربوط به طرح های عمرانی یا تملک دارایی های سرمایه ای، کارمند دستگاه دولتی محسوب نمی شوند و تعداد و کیفیت آنها بر اساس شرایط طرح شده و در برهه های مختلف زمانی متفاوت است، بنابراین باید توجه داشت این ارتباط کاری به معنای صدور مجوز استخدام یا همکاری با ادارات و سازمان ها پس از پایان طرح مصوب نیست و موضوع همکاری پس از پایان پروژه یا فازهای آن (حسب مورد) پایان می یابد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسن
Iran, Islamic Republic of
از این نمونه کارمند چندتایی در اداره کل ... استان مرکزی استخدام شدن و به بهانه های مختلف ادامه دادن ، بعدش هم با یک آزمون صوری !!! و تعهد خدمت 10 ساله در یک شهرستان دور !!! استخدام پیمانی شدن !!!
خیلیشون چند ماه بیشتر نرفتن اونجا و بعدش حتی در مرکز استان پست ... هم گرفتن !!!
یکیشون به من گفت مدیرش گفته یا میری اون شهرستان دور افتاده 10 سال با پست کارشناس خدمت می کنی یا میری فلان شهرستان 6 الی یکسال با پست ریاست ، بعدش میارمت پیش خودم !!!