پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱

جوانگرایی ماموران امنیتی در سریال «گاندو»

جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب: 690195
جواد افشار کارگردان مجموعه تلویزیونی «گاندو» درباره جوان بودن ماموران امنیتی در این سریال توضیحاتی ارائه کرد.
جوانگرایی ماموران امنیتی در سریال «گاندو»
به گزارش جهان نيوز، پس از پخش قسمتهای ابتدایی سریال «گاندو» برخی نسبت به جوان بودن ماموران امنیتی که در سریال به تصویر کشیده بودند، واکنش نشان داده و گفتند که سن بازیگران انتخاب شده برای این نقش ها کم است و آنها برای چنین نقش هایی جوان هستند.

بنا بر این گزارش، جواد افشار در این باره گفت: بیش از ۲۰ فرمانده لشگر زیر ۲۵ سال داشتیم که ۸ سال تمام اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ما به دست دشمن تا دندان مسلح بیافتد.بیش از هشتاد درصد رزمندگانمان زیر ۳۰ سال بودند که همه دنیا را از جنگیدن با ما پشیمان کردند.

وی ادامه داد: چقدر جایتان خالی است این روزها شهیدان (حسن باقری، زین الدین، کاوه، باکری، همت و....) بعد از چهل سال فکر میکنم این جوانان باهوش و پرانرژی هستند که می توانند در دیگر میادین مبارزه با مفسدین و خیانتکاران به بیت المال و امنیت، از این مردم حراست کنند. فقط کمی باید به آنها بیشتر اعتماد کنیم. آنها هم قلبشان پاکتر است ، هم جسارت و انگیزه بیشتری دارند و هم بیشتر از بقیه با مسائل روز دنیا آشنایند.

افشار با بیان اینکه بزرگترها فقط باید هدایتگر و پشتیبان جوانان باشند و تجربه گذشته را منتقل کنند، گفت: کسانی که به این موضوع اعتقاد ندارند، دو دسته اند: اول کسانی که نگران بازنشستگی اند و حاضر نیستند نسل پشت سرشان جایگزین شوند و دوم جوانانی که هنوز قدرت و توانایی خود را باور نکرده اند که حتما باید این کار را بکنند. ایران ما بدست جوانان قدرتمندمان ساخته خواهد شد.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
البته یادی کنیم از جوانان شهید در چند سال گذشته که برای کشور افتخار شدن( شهیدان حججی،دهقان،صدرزاده و ...)