کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برانکو: از پرسپولیس می‌روم!

21 خرداد 1398 ساعت 20:01

فارس نوشت: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برخلاف ادعای امروز باشگاه پرسپولیس اعلام کرد این تیم را ترک خواهد کرد.


به گزارش جهان نیوز، برانکو ایوانکوویچ در مصاحبه با سایت کروات اسپورت‌ نت از جدایی خود با باشگاه پرسپولیس خبر داد. 

برانکو در خصوص تیم ملی کرواسی گفت: تیم ملی کرواسی بعد از جام جهانی شرایط متفاوت و سختی داشت بازیکنان با تأخیری از باشگاه‌شان به اردوی تیم ملی بازگشتند و این شرایط تمرین و آماده‌سازی را سخت کرد. آنها از لحاظ فیزیکی و ذهنی آماده نبودند.

برد مقابل ولز برای تیم ما خیلی اهمیت داشت.مطمئن هستم که کراوسی بهتر و بهتر خواهد شد و بازیکنان هوشمندانه تر بازی می کنند.

وی در خصوص شرایط باشگاه پرسپولیس و ادامه همکاری با این باشگاه گفت: پس از یک فصل فوق‌العاده ما قهرمان لیگ برتر، جام حذفی و سوپرکاپ شدیم توانستیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم. در این چهار سال در باشگاه پرسپولیس ما سه بار قهرمان لیگ برتر شدیم. دوران افتخارآمیزی را در تهران گذراندم، ما در اینجا مشکلات مالی داشتیم و این کار من را سخت می‌کرد، زیرا من برای باشگاه پرسپولیس هم مربی بودم و هم روانشناس تا بتوانم تمام بازیکنانم را به بالاترین سطح ممکن برسانم.

یقین دارم که باشگاه پرسپولیس تمامی بدهی من را پرداخت خواهد کرد. من باشگاه پرسپولیس را در تابستان امسال ترک خواهم کرد و من یک مربی هستم و پیشنهادی از دیگر نقاط جهان دارم.

به گزارش فارس، درحالی این مصاحبه برانکو روی خروجی رسانه کروات منتشر شده که امروز سایت باشگاه پرسپولیس به نقل از ایرج عرب مدیرعامل این باشگاه مدعی شد که مطالبات برانکو آماده شده است و این مربی در پرسپولیس ماندنی است.


کد مطلب: 689869

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/689869/برانکو-پرسپولیس-می-روم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com