چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۱۲

اینقدر نگویید که رضوی داماد وزیر است!

چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب: 688302
چه لزومی دارد اصرار شود او داماد وزیر کار است. مگر اینکه از امکانات یا موقعیت پدر همسر خود سوءاستفاده کرده باشد که در آن صورت باید از پدر همسر ایشان هم تحقیق شود.
اینقدر نگویید که رضوی داماد وزیر است!
به گزارش جهان نيوز، روزنامه شرق در یادداشتی با عنوان «نگاهی به دادگاه هادی رضوی» آورده که «با شروع رسیدگی به پرونده‌های اقتصادی که به محاکمه مفسدان اقتصادی معروف شده است، با توجه به عطش جامعه نسبت به دانستن پشت پرده مفاسد اقتصادی نگارنده بر این باورم که در مواردی انتشار جریان رسیدگی در محاکم از بی‌طرفی خارج شده است و، چون نهاد تعقیب‌کننده قضایی، جامعه را همسو با خود می‌داند به مواردی می‌پردازد که در حالت عادی امکان انتشار آن مسائل امکانپذیر نبود، برای نمونه به جریان رسیدگی به اتهامات آقای رضوی، جوانی می‌پردازم که از منابع بانک سرمایه به ادعای دادستان سوءاستفاده کرده است. این فرد داماد محمد شریعتمداری وزیر فعلی کار و رفاه اجتماعی است».

احمدی در ادامه نوشت: «نمی‌دانم چه لزومی دارد اصرار شود او داماد وزیر کار است. مگر اینکه از امکانات یا موقعیت پدر همسر خود سوءاستفاده کرده باشد که در آن صورت باید از پدر همسر ایشان هم تحقیق شود... پخش جریان دادگاه این متهم به باور نگارنده از تعادل خارج شده و به تقابل نماینده مدعی‌العموم با متهم با تکیه بر نسبت خانوادگی متهم یا ارتباط و رابطه ایشان با منشی‌اش تقلیل پیدا کرده است که بازخورد مناسبی در جامعه ندارد.»

اصلاح‌طلبان با فساد برخورد قبیله‌ای دارند. کرباسچی به عنوان یک محکوم اقتصادی جزو لیدر‌های آنان است. حامی مهدی هاشمی بودند و شهرام جزایری را هم به عنوان مفسد اقتصادی نپذیرفتند. فقط، چون پای منافع جناحی وسط بود. چندی پیش تصویری جنجالی از جلسه محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با مدیران بانکی منتشر شد که هادی رضوی داماد وزیر نیز در این جلسه حضور داشت و کسی به این سؤال جواب نداد که رضوی به چه عنوان و بر اساس کدام دستور کار و صلاحیت در این جلسه حضور داشته است؟!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پس داماد کیست؟ اجنه؟
Iran, Islamic Republic of
پس داماد كي است
ب
Iran, Islamic Republic of
راست گفته بگو شاه داماد؟ بازی کلمات که نیست؟؟
Iran, Islamic Republic of
احمدی در ادامه نوشت: «نمی‌دانم چه لزومی دارد اصرار شود او داماد وزیر کار است. مگر اینکه از امکانات یا موقعیت پدر همسر خود سوءاستفاده کرده باشد که در آن صورت باید از پدر همسر ایشان هم تحقیق شود.
آیا واقعا میشه بدون داشتن همچین پدرزنی اینکارا رو کرد
Iran, Islamic Republic of
اون عکس که وزیر و داماد با آقایون رئیس بانکها داشتن، این حداقل حق رو برای مردم ایجاد میکنه که به رضوی بگن داماد وزیر!!!!
Iran, Islamic Republic of
مگر سوء استفاده نکرده؟!!
United Arab Emirates
مگه بانکا به آدم بی نام و نشان وام و تسهیلات میدم ؟حتما و ۱۰۰در صد استفاده کرده بچه ۷ ساله هم میفهمه
Iran, Islamic Republic of
همينكه عدالت دادگاه رعايت نشد و اين شخص را هم مثل ساير متهمان , با لباس مخصوص زندانيها به جلسات دادگاه نياوردند, ثابت ميكنه كه ايشون وابسته به يك شخص ذينفوذ است. احتياجي به اعلام عمومي هم نداشت.؟؟؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
چرا زمانی که آیت الله یزدی می گفت نوع زندگی نوه ایشان در امریکا ویا کانادا مربوط به ایشان نمی شود روزنامه شرق قبول نمی کرد
fajr47
Iran, Islamic Republic of
معلومه که از موقعیت پدر زنش استفاده کرده اگه یه ادم معمولی مثل همه ما بود بانکها اینقدر راحت بهش تسهیلات میدادن اتفاقا چون داماد وزیر بوده باید خیلی هم مجازاتش سنگین تر باشه چون از ارتباط و رانت استفاده کرده اگر پدر زنش هم سفارشی کرده باشه اون هم باید مجازات بشه
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
یقین بدانید ، که این آقازاده ها و دامادها ؛ از رانت آقازادگی و دامادی مسئولین ، به نوایی رسیده اند !
Iran, Islamic Republic of
وزیر برکنار شده احمدنژاد ،برادر امروز روحانی نیست چه لزومی به ربط ان به احمدی نژاد است .......