جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۷

جزئیات بسته جدید ارزی بانک مرکزی+تصویر

سه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۴
کد مطلب: 687303
جزئیات بسته جدید ارزی بانک مرکزی برای بازگشت ارز صادراتی اعلام شد.
جزئیات بسته جدید ارزی بانک مرکزی+تصویر
به گزارش جهان نيوز، بانک مرکزی در روزهای اخیر بسته جدید ارزی را به منظور تشویق صادرکنندگان به بازگشت ارز صادراتی، ابلاغ کرد.

در بسته سیاستی بانک مرکزی که برای بازگشت ارز صادرات ابلاغ شده، نحوه برگشت ارز پتروشیمی‌ها به چرخه اقتصادی در سال 1398، حداقل 60 درصد سامانه نیما، حداکثر 10 درصد اسکناس و مابقی واردات در مقابل صادرات خود تعیین شده است.

همچنین سایر صادرکنندگان باید دست کم 50 درصد ارز خود را در سامانه نیما عرضه کنند و حداکثر تا 20 درصد به طور اسکناس و مابقی واردات در مقابل صادرات خود یا سایر اشخاص نسبت به برگشت ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصادی اقدام کنند.

همان طور که در این بسته سیاستی نیز آمده است، صادرکنندگان غیر از پتروشیمی‌ها دست کم 50 درصد از ارز حاصل از صادرات باید به این سامانه واریز کنند.

در ادامه تصویر بسته جدید ارزی بازگشت ارز صادراتی را مشاهده می کنید؛
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بيخيال دادش كاهش و افزايش ان در دست بانك مركزي و دولته اين كارها رد گم كردنه فرمول بسيار بسيار ساده است ملكو بالا ميبرند و دلار را پايين و بعد از مدتي ملك ثابت و دلار بالا چرا بخاطر كسب دلار و خروج ان از كشور به همين سادگي!!!!
دادخواه
Iran, Islamic Republic of
از اول انفلاب تاكنون ملك هشتاد هزار برابر افزايش يافته ولي دلار دو هزار برابر يعني ملك هفتاد و دو هزار برابر بيشتراز دلار اختلاف به جيب كي ميرود اقا زاد ها كي ضرر ميكند مستاجرين در درجه اول در درجه بعد تمام مردم چرا چونكه چهل درصد تورم ناشي از افزايش اجاره بهاست اين مافياي در هيچ كجاي دنيا وجود ندارد
Iran, Islamic Republic of
احسنت ازاين بسته ها فراوان اوردند فقط براي انحراف و ردگم كردن اصل ماجرا همين است
دادخواه
Iran, Islamic Republic of
در مورخ سي ام و سي يكم ارديبهشت سال 98 اين همه تبليغات و بگير به بند كه دلار پايين اومد بخاطر اين بود كه اقا زاد ها املاك فرخته بودند و هدف هم بيرون كشيدن دلار خانگي از جيب مردم و خريد ان به قيمت ارزان و خروج ان از كشور بود كه صورت گرفت در روزهاي اينده شاهد افزايش جهشي دلار خواهيم بود چراكه اقا زاد ها دلار ها راجمع كردند و بردند!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
مدعي العموم و دادستان و مجلس كجاييد با اين تحريم شديد دارد دلار ها خارج ميشود وقت تنگ است جهادي عمل ننمايد مردم صدمه ميبينند
Iran, Islamic Republic of
تمام سياست بانك مركزي و وزارت راه و شهر سازي در اين چند خط خلاصه شده هر جنسي هم صادر شود دلارش بر نمي گردد طبق گفته معاون وزير اقتصاد
Iran, Islamic Republic of
...