پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰
۸

چرا هنرمندان به افطاری روحانی نیامدند؟

سه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب: 687200
سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: هنرمندان به عملکرد دولت اعتراضات جدی دارند چون معتقدند که دولت به وعده و قول قرارهای خود عمل نکرده است.
چرا هنرمندان به افطاری روحانی نیامدند؟
به گزارش جهان نيوز، سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی با اشاره به حضور کمرنگ هنرمندان در ضیافت افطاری با رئیس جمهور، اظهار داشت: تا جایی که مطلع هستم و مواضع خیلی از سلبریتی ها را شنیدم یا از طریق برنامه هایشان دیدم جامعه هنرمندان نسبت به شرایط کنونی انتقدات زیادی دارند.

وی ادامه داد: هنرمندان به عملکرد دولت اعتراضات جدی دارند چون معتقدند که دولت به وعده و قول قرارهای خود عمل نکرده است.

نماینده مردم ورامین تصریح کرد: دولت قول های زیادی به جامعه هنرمندان داده بود که هیچ یک از آنها عملیاتی نشد و قطعا آنها انتقادات شدید خود را پنهان نمی کنند.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حجت
اقای نقوی حسینی چرا رفتن و نرفتن هنرمندان باید مهم باشه چه خبره مگه این سلبریتی ها همانی نیستند که برخی هایشان سگ باز و میمون باز هستند چرا دقت ندارید چرا اینها را ایقدر بزرگ می کنید
Iran, Islamic Republic of
تمام مشکلات به خاطر ناتوانی دولت، نمایند گان مجلس ومسئولان است.
مشکل بیکاری چگونه حل می شود؟
مشکل ازدواج جوانان چگونه حل می شود.
با حذف قاچاق، می تواند شغل ایجاد کرد.
خصوصی سازی، عامل اصلی بیکاری جوانان شده است.
با خصوصی سازی نمی تواند برای جوانان شغل ایحاد کرد.
مشکل بیکاری با پرداخت وام حل نمی شود. وفقط داشته شغل حل می شود.
مشکل ازدواج جوانان با پرداخت وام حل نمی شود. با ایجاد شغل برای جوانان مشکل ازدواج جوانان حل می شود. ونه وام
Iran, Islamic Republic of
نظر غیر کارشناسانه
برخی از مطبوعات و نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره قراردادهای نفتی ایران، غیرکارشناسانه اظهارنظر میکنند و معتقدند با آلمان، انگلیس، فرانسه و سایر کشورهای پیشرفته نباید قرارداد ببندیم. این کشورها مجهز به تکنولوژی روز و ابزار کار هستند. چرا سنگ جلوی پای دولت میاندازید؟ آیا باید با افغانستان، عراق، سوریه و لبنان قرارداد ببندیم؟
Iran, Islamic Republic of
توصیه به حجاج محترم
از مراجع معظم تقلید تقاضا دارم حجاج عزیز کشورمان را از خرید سوغات در عربستان منع کنند. آنها میتوانند از کشور خودمان خرید کنند و پولمان را به جیب رژیمی که همین الآن روی سر مردم بیدفاع یمن بمب میریزد سرازیر نکنند. بگذارید برای یکبار هم که شده از نظر اقتصادی به نفع کشور خودمان عمل کنیم.
Iran, Islamic Republic of
درخواست از قوه قضائیه
تا زمانی که برخی مسئولان اختلاس میکنند و بدون ذکر نام و به صورت پنهانی محاکمه میشوند، نمیتوان از عموم مردم انتظار داشت رفتار درستی داشته باشند و آلوده به سرقت و جنایت نشوند.
متأسفانه مسئولانی یک شبه بر سر کار میآیند و اطرافیان خود را به کار میگمارند و باعث گسترش فساد میشوند. قوه قضائیه باید به همه جرمها به خصوص جرمهای دولت نهم و دهم رسیدگی کند.
Iran, Islamic Republic of
آیا این اقدام قانونی است؟
آیا یک شخص میتواند همزمان هم در شورای شهر و هم در شعبه حل اختلاف مشغول به کار باشد؟آیا این اقدام قانونی است؟
Iran, Islamic Republic of
کوتاهی در حفظ دانشمندان
آقای صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی چندی پیش در سخنانی اظهار داشت که مریم میرزاخانی، فخراسلام در ایران بود و گفت: امیدوارم میرزاخانیهای فراوانی به جامعه بشری هدیه کنیم، اما ایشان از نحوه نگهداری و حفظ میرزاخانیها کلامی به میان نیاوردند. کوتاهی دولت در حفظ چنین دانشمندانی، ضربههای سنگینی به پیکره جامعه وارد میکند.
Iran, Islamic Republic of
میرزاخانیهای زیادی توی مشت شما بود که بعضیها در عالم برزخ الان دعاگوی شما هستند و بعضیهای دیگر هم در سازمان آب و فاضلاب و لوله سازی اهواز و... مشغول خدمتند و آنها هم باز شما را دعا میکنند...