پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۱۱

مسئولان عناصر خائن را شناسایی و حذف کنند

يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۸
کد مطلب: 686957
مهر نوشت: نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی از مسئولان خواست به هر گزارشی اعتماد نکرده و دست نشانده‌ها و عناصر خائن را شناسایی و در مقام ترد و حذف آنان گام بردارند.
مسئولان عناصر خائن را شناسایی و حذف کنند
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، عصر امروز در مراسم جز خوانی قرآن کریم در مصلی امام خمینی (ره)، ابراز داشت: در طول تاریخ عوامل نفوذی با اسم‌های مختلف مانند دیپلمات و یا مستشار، خطرناک‌ترین جاسوسی‌ها را انجام داده و جاسوس‌ها را به کشورها اعزام می‌کنند.

وی افزود: این افراد به نام دارو به عوامل خود اسلحه می‌فرستند، به نام کارشناس اقتصادی، کشورهای مورد نظر را ضعیف نگه می‌دارند و به نام سم پاشی، سعی می‌کنند مزارع را از بین ببرند و حتی به نام اسلام شناس سعی می‌کنند اسلام را وارونه جلوه دهند، اما انقلاب اسلامی به قرآن عمل کرد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه نباید بیگانگان را محرم اسرار خود قرار دهیم، خاطرنشان کرد: رازداری یک وظیفه قطعی است و هر مسلمانی هم که مصداق واژه قرآنی «دونکم» باشد نباید محرم اسرار قرار بگیرد، چرا که در میان مسلمانان نیز افراد فتنه جو و جاسوس کم نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تاکید کرد: ملاک دوستی و روابط صمیمانه مسلمانان باید ایمان باشد و مسئولان باید دست نشانده‌ها و عناصر خائن را شناسایی کرده و در مقام ترد و حذف آنان گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه مسئولین کشور نباید به هر گزارشی اعتماد کنند، ابراز داشت: افراد نفوذی گاهی با بزرگ نمایی و گاهی با کوچک نمایی مسائل را وارونه نشان می‌دهند، تحریف واقعیت‌ها و گزارش‌های جعلی برای سران کشور، کار منافقان است.

وی با اشاره به دشواری پاکسازی افراد نفوذی تصریح کرد: این افراد درون جامعه بوده و از اسرار مسلمانان آگاه هستند و چون در لباس دوست هستند، شناخت آنها مشکل است و چون ناشناخته وارد می‌شوند مبارزه با آنان سخت‌تر است و چون پیوندهای نسبی و سببی با مسلمانان دارند برخورد با آنان پیچیده‌تر بوده و ضربه آنان غافلگیرانه خواهد بود.

امام جمعه تبریز همچنین با اشاره به اینکه مسلمانان باید باور کنند تمام عزت برای خداست، گفت: امام صادق (ع)می‌فرماید خداوند امور مسلمانان را به خودشان واگذار کرده است اما اجازه ذلیل کردن خود را به آنان نداده است، ایشان همچنین می‌فرماید: مؤمن اگر در کاری که توان انجامش را ندارد و از انجام آن کار معذور است وارد شود، خودش را ذلیل می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم عنوان کرد: معنای عزت داشتن ثروت و قدرت نیست بلکه صلابت و نفوذ ناپذیری است، مؤمنین حاضر نیستند با هیچ گونه تهدید و تطمیعی از منطق و راه خود دست بردارند یا نسبت به دشمن کوتاه آمده و سازش و عقب نشینی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: مردم ما با مردم سالاری و ترویج فرهنگ ما می‌توانیم و اتکا به توانمندی داخلی برای ایران اسلامی و کشور عزیزمان ایران، افتخار و عزت آفریدند.

وی در پایان اذعان داشت: باید قدر این عزت را بدانیم عزتی که ایران اسلامی به برکت امام عظیم الشأن و تلاش ملت ایران، امروز به دست آمده است، امروز مقام معظم رهبری نیز پاسدار این عزت است و مردم باید قدر این عزت را بدانند تا انقلاب اسلامی ایران به نتیجه نهایی خود برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


موسوی اصفهان
Iran, Islamic Republic of
سلام
حاج آقا فکر نمیکنید خائنین از خود مسوولین و وابستگان آنها هستند
...؟!!!!!
Iran, Islamic Republic of
قیمت سبزی‌خوردن باورکردنی نیست!‌
آیا تعجب برانگیز نیست که قیمت سبزی‌خوردن آنهم در فصل بهار کیلویی ۸ هزار تومان باشد و موقع پاک‌کردن هم نصف آن آشغال در بیاید؟
Iran, Islamic Republic of
دولت می‌تواند قیمت‌ها را بشکند
دولت اقدام‌هایی را که برای مبارزه با گران‌فروشی انجام می‌دهد، موقتی است و حکم مسکن را دارد و با ادامه این وضع بحران گرانی‌ها سال‌ها ادامه می‌یابد حال اگر دولت بودجه کلانی را به خرید های داخلی و یا واردات مایحتاج اصلی مردم اختصاص دهد، توزیع آن‌ها می‌تواند قیمت‌ها را بشکند و موجب فزونی‌گرفتن عرضه بر تقاضای کالا شود.
Iran, Islamic Republic of
جیگر دولت خیلی کارها می تواند بکند ولی واقعیت این است که نمی خواهد بکند و نمی کند . در ثانی برنامشون اینه که مردم رو در تنگنا قرار دهند تا صدای مردم در بیاد.
حالا جالب اینه این مردم باز موقع انتخابات این گونه افراد رو انتخاب می کنن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
واگذاری سهام کارگزاری بانک‌ها تخلف محسوب می‌شود
بانک خاورمیانه مالک یک شرکت کارگزاری است که معاملات سهام این بانک را در بورس کالا و بورس سهام انجام می‌دهد. با توجه به این که بانک یادشده هزاران سهامدار جزء دارد،‌ مالکیت صد در صدی شرکت کارگزاری‌اش را باید حفظ کند، اما ۲۵ درصد سهام کارگزاری مزبور را به بخش خصوصی واگذار کرده است که جا دارد در این خصوص تجدیدنظر کنند.
سهامدار جزء بانک خاورمیانه
Iran, Islamic Republic of
بار وام‌های ازدواج فقط بر دوش بانک‌های دولتی نباشد
اقدام نمایندگان مجلس در تصویب وام ۶۰ میلیون تومانی ازدواج در سال جاری، کاری عدالت‌محور وکارشناسی شده بوده و خرسندی زوج‌های جوان را به همراه آورده است، با این حال فقط بانک‌های دولتی مانند بانک ملی نباید بار سنگین پرداخت این وام‌ها را بر دوش بکشند، بلکه بانک‌های خصوصی هم باید در این امر خیر مشارکت داشته باشند.
Iran, Islamic Republic of
از مسئولان ! خواست به هر گزارشی اعتماد نکرده و دست نشانده‌ها و عناصر خائن را شناسایی و در مقام ترد و حذف آنان گام بردارند!!!
Iran, Islamic Republic of
طرد
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا خواهند به شهر مست گیرند باید که هرآنکه هست گیرند
بیش از بیست سال هست که مسئولین می خواهند انقلاب را ساقط کنند ولی مردم پشت رهبر ینظام جمع می شوند و اجازه غلطهای زیادی را به آنهانمی دهند
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا مشكل كار اينه كه خود نمك گنديده !!!!!