سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۳
۲۰

دولت روحانی از کنار مشکلات مردم به راحتی رد می‌شود

يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب: 686815
عضو هیات رییسه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: تیم اقتصادی دولت از کنار مشکلات مردم به صورت عادی و بی تفاوت رد می شوند که این موضوع باعث ناراحتی و عصبانیت مردم شده است.
دولت روحانی از کنار مشکلات مردم به راحتی رد می‌شود
به گزارش جهان نيوز، امیر خجسته؛ عضو هیات رییسه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خانه ملت در خصوص سیاست های ارزی دولت با بیان اینکه دولت برنامه مدونی در بخش ارزی کشور ندارد،گفت: چاپ اسکناس، آشفتگی بازار را رفع نمی کند، همچنین حذف چهار صفر از پول ملی به معنای بی ارزش شدن پول ملی است و دولت باید لایحه قانونی برای مقابله با آشفتگی بازار و مهار رشد نقدینگی به مجلس ارائه دهد.
 
لزوم همکاری دولت و مجلس برای کاهش تورم
خجسته بیان کرد: دولت در هر اقدام خود برای مهار تورم با شکست مواجه شده است انتظار ما از دولت این است که با مجلس همکاری کند تا بتوانیم تورم را کاهش دهیم.

وی عنوان کرد: عدم کنترل بازار، تورم، عدم نظارت، نداشتن برنامه مدون در اقتصاد از سوی دولت باعث شده که با مشکلات اقتصادی و معیشتی زیادی روبه‌رو شویم.

عضو  هیات رییسه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید از نظر کارشناسان اقتصادی برای بهبود وضعیت موجود استفاده کند ولی متاسفانه این کار را انجام نمی دهد و به مسائل به صورت کارشناسی نگاه نمی کند.

دولت از کنار مشکلات مردم به راحتی رد می شود
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس با بیان اینکه دولت به راحتی  از کنار مسائل و مشکلات رد می‌شود افزود: تیم اقتصادی دولت از کنار مشکلات مردم به صورت عادی و بی تفاوت رد می شوند که این موضوع باعث ناراحتی و عصبانیت مردم شده است.

خجسته با تاکید بر اینکه رئیس‌جمهور باید با مردم صحبت کرده و راهکار ارائه دهد افزود: استیضاح‌ها جوابگو نیستند زیرا در یک سال گذشته چند وزیر را استیضاح کردیم ولی شرایط بهتر نشد بلکه بدتر هم شد.

منبع: الف
برچسب ها: دولت گرانی مردم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اصغر
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب آقای خجسته نماینده محترم خودتان واکثر نماینده ها می دانند که آقای روحانی بلد است بگوید باید انجام شود وباید انجام نشود چیزی از اجرائیات مملکت بلد نیست که جلو تورم ونقدینکی را بگیرد لذا لطفا مضاهم آقای رئیس جمهور نشوید واگر تونستید استیضاح کنید که آن را هم موکلین دولت نخواهند گذاشت
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
♦‏امروز دومین سالگرد انتخابات نود وشش است. همان انتخاباتی که ما دلواپسان تلاش کردیم تا ‎ روحانی دوباره رای نیاورد اما چقدر خوب شد که او رییس جمهور شد وگرنه الان با رییسی احتمالا دلار پنج هزار تومان، سکه دو میلیون و پراید سی میلیون تومان شده بود

خدا راشکر که روحانی کشور را نجات داد!

"امیرحسین ثابتی
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
☝️ابراهیم آقامحمدی نماینده مجلس در پاسخ به اظهارات اخیر حسن روحانی که اخیراً گفته بود: «دولت در بعضی مطالبات اختیار ندارد.»، گفت: «حتّی هاشمی رفسنجانی و رئیس‌جمهورهای بعد از او هم نگفتند اختیار نداریم.»
وی همچنین افزود:
«اگر رئیس‌جمهوری نسبت به دایره وظایف و اختیارات خود در قانون اساسی آگاه نبوده و با این وجود، کاندیدای ریاست جمهوری شده است، نشان از بی‌درایتی اوست و از طرف دیگر، مصیبتی برای یک ملت است که شخصی ناآگاه به وظایف و اختیاراتش در رأس قوه مجریه قرار گیرد... آیا آن روزهایی که وعده می‌‌داد، نمی‌دانست که اختیاراتش چه حوزه‌هایی را شامل می‌شود؟

ظاهراً کار جدید دولت برای توجیه بی‌تدبیری‌های چندساله‌اش شروع شده؛ یافتن «کاسبان بی‌اختیاری رئیس‌جمهور!!»😏
@Afsaran.ir
Iran, Islamic Republic of
......
Iran, Islamic Republic of
یک سوال برای مردم مطرحه چرا نهادهای امنیتی و قضایی برای پیشگیری از نا امیدی مردم و ........ورود پیدا نمیکنند و مسئولینی که بی کفایتی آنها عیان است را برکنار نمیکنند
بچه پررو
Iran, Islamic Republic of
عرضه دارید استیضاح کنید
...
Romania
دولت روحانی دریک کشوراسلامی درمورد جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی عربستان و متحدانش درجنگ یمن سکوت کرده است.!!!
Romania
...
Iran, Islamic Republic of
چرا بی‌تفاوت و به راحتی از مشکلات مردم رد میشن؟؟؟

جواب یک کلمه‌است چون "بی‌تقوا " هستن.

مسئولِ باتقوا از خدا میترسه ؛ غیرت داره ؛ احساس وظیفه و مسئولیت سنگین در برابر کشورش ؛ هموطناش ؛ خلق‌الله میکنه.

واز طرفی چون دردی ندارن ؛ حال و روزِ دردمند و نیازمند رو هم درک نمیکنن.
Iran, Islamic Republic of
اخه شما فرقه پنج هزار خانواده كه قدرت و زور دستتون است از مردم نيستيد
Iran, Islamic Republic of
مبارزه با فساد يعني خود زني و يا فاميل زني
Iran, Islamic Republic of
آمار سازیت منو کشته !
Iran, Islamic Republic of
ما انها جزو خو د محسوب نميكنيم تافته جدا بافته هستند
Iran, Islamic Republic of
پنج هزار نفر در پنج هزار نهاد و شركت و سازمان و وزارتخانه و موسسه و بانك و بيمه و غيره را حساب كنيد حدود پنج هزار خانواده ميشوند
Iran, Islamic Republic of
روحانی: خدايا! من هر كاری كه می‌تونستم كردم!
ولی اين ملت هنوز دارن نفس می‌كشن!...!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
شخص می رود یک کیلو میوه یا مقداری گوشت یا نان یا نخود و لوبیا بخرد وقتی اشکالی در آن می بیند اگر همانجا بفهمد آن کالا را نمی خرد و اگر در مدت زمان کوتاهی بفهمد فوری به فروشنده مراجعه و کالا را عوض یا پولش را پس می گیرد .
سوال : وقتی یک داوطلب پست ریاست جمهوری یا نمایندگی مجلس آن ویژگی ها و بایستگی های مورد پسند مردم را در عمل نداشت مردم چه کار کنند ؟.
سوال : اگر مبادی ذیربط مسئول ، عزل او نخواستند تا وی کنار برود تکلیف چیست ؟.
مثال همین مکرون در فرانسه .
United Arab Emirates
......
ممد
United States
مشکل؟؟!!! چه مشکلی؟؟!! ما مشکلی نداریم!!!!