پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۳

خالق «اکبر کاراته» آسمانی شد

سه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب: 686276
محسن صالحی حاجی‌آبادی نویسنده جانباز نجف‌آبادی که چندین کتاب همچون مجموعه آثار «اکبر کاراته» را از خود به یادگار گذاشته، روز گذشته پس از سال‌ها تحمل رنج جراحت‌های شیمیایی، به دوستان شهیدش پیوست.
خالق «اکبر کاراته» آسمانی شد
به گزارش جهان نيوز، محسن صالحی حاجی آبادی نویسنده جانباز نجف آبادی که چندین کتاب همچون مجموعه آثار «اکبر کاراته» را از خود به یادگار گذاشته، روز گذشته پس از سال‌ها تحمل رنج جراحت‌های شیمیایی، به دوستان شهیدش پیوست. پیکر این جانباز، صبح امروز سه شنبه بیست و چهارم اردیبهشت در روستای حاجی آباد تشییع خواهد شد.

 
محسن صالحی سال ۱۳۴۸ در روستای نمونه کشوری حاجی آباد متولد شد و پس از گذراندن مقاطع ابتدایی و راهنمایی در همین روستا، وارد حوزه علمیه نجف آباد شد. ورودش به حوزه همزمان با آغاز دفاع مقدس بود و او از هر فرصتی برای حضور در جبهه استفاده می‌کرد.

آیت الله علوی بروجردی، حسینی خراسانی، صفائی و طاهری مازندرانی از جمله اساتید صالحی در حوزه علمیه محسوب می‌شوند.
صالحی بعد از پایان جنگ به دلیل مشکلات ناشی از عوارض شیمیایی، امکان اقامت در قم را از دست داد و در حاجی آباد ساکن شد.

 
«خواستگار ذلیل مرده (مجموعه داستان طنز نوجوان)»، «اکبر کاراته و خرش»، «آی بچه های ناز یک قصه از نماز»،«زری کوچولو» «بچه های بهشت»، «نماز شکوفه نور خدا»، «اگر نامهربان بودیم و رفتیم» «رقص سنگ»، «اکبر کاراته و فسقلی‌های شکمو»، «اکبرکاراته و خرش»، «اکبر کاراته و آقایون کچل» و «اکبرکاراته به تهران می رود» از جمله آثار این نویسنده در زمینه های طنز، کودک و رمان است که بیشتر آن ها با محوریت خاطرات دفاع مقدس تدوین شده اند.

منبع:فارس
برچسب ها: جانباز شهید
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
روحش شاد و یادش گرامی باد.
France
روحش شاد و یادش گرامی
Iran, Islamic Republic of
روحش شاد ...