پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

جام قهرمانی لیگ به ورزشگاه آزادی نمی آید

دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب: 685131
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره عدم اهدای جام قهرمانی در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال توضیح داد.
جام قهرمانی لیگ به ورزشگاه آزادی نمی آید
به گزارش جهان نيوز، سعید فتاحی در خصوص اینکه اگر پرسپولیس مقابل ماشین سازی تبریز پیروز شده و قهرمانی این تیم در لیگ برتر مسجل شود جام را در پایان هفته بیست و نهم به این تیم اهدا خواهد شد اظهار داشت: برابر قانون، جام را باید در هفته آخر به تیم قهرمان اهدا کرد. جام را تنها در صورتی زودتر به تیم قهرمان می‌دهیم که این موضوع مسجل شده باشد.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ادامه داد: اگر قهرمانی پرسپولیس در بازی با ماشین سازی قطعی بود جام را به آزادی می‌بردیم اما درذ حال حاضر تیم‌های دیگر هم شانس قهرمانی دارند و نمی‌توان این کار را کرد.

وی درباره تغییر در برنامه برگزاری بازی‌های نیمه نهایی و فینال جام حذفی فوتبال باشگاهی کشور تصریح کرد: با توجه به اینکه سوم خرداد، بین نوزدهم و بیست و یکم ماه مبارک رمضان بود تصمیم گرفتیم بازی را هشتم خرداد ماه برگزار کنیم.

فتاحی درباره هم‌زمانی فینال این مسابقات با اردوی تیم ملی فوتبال ایران نیز اذعان داشت: اردوی تیم ملی دهم خردادماه آغاز می‌شود اما خواستیم ما را کمک کند تا فینال را هم دوازدهم برگزار کنیم. خوشبختانه این هماهنگی هم به وجود آمد و مشکلی نیست.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره مخالفت باشگاه‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا با تعویق هفته سی ام رقابت‌های لیگ برتر خاطرنشان کرد: هفته سی ام را می‌خواستیم به تعویق بیاندازیم تا سه تیم حاضر در لیگ قهرمانان آسیا استراحت بیشتری داشته باشند اما غیر از استقلال تهران، تیم دیگری قبول نکرد. از این رو با توجه به حساسیت شرایط جدول و اینکه هفته آخر است مجبوریم در همان روز و در یک ساعت تمام بازی‌ها را برگزار کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *