سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱
۱۰

شکایت پلیس از شهرداری تهران به کجا رسید؟

دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۳
کد مطلب: 682891
فارس نوشت: معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از حل‌وفصل شدن موضوع شکایت پلیس راهور از شهرداری در خصوص ادعای اخذ غیرقانونی عوارض ورود به طرح زوج یا فرد خبر داد، اما سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا، این موضوع را تکذیب کرد.
شکایت پلیس از شهرداری تهران به کجا رسید؟
به گزارش جهان نيوز، محسن پورسیدآقایی در این رابطه گفت: پس از طرح این موضوع طی جلسه‌ای که با حضور نمایندگان پلیس، معاون حمل‌ونقل و ترافیک، دو تن از اعضای شورای شهر و نماینده دادستان کشور در فرمانداری تهران برگزار و مستندات لازم و مصوبه شورای اسلامی شهر در این جلسه ارائه شد، اغلب اعضای حاضر در جلسه ازجمله فرمانده محترم راهور تهران پس از استماع دلایل شهرداری اقناع شدند که اخذ عوارض از ورودهای غیرمجاز به محدوده زوج یا فرد بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر اقدامی قانونی بوده است.

این مقام مسئول در معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در تشریح ادامه روند حل‌وفصل شدن موضوع شکایت پلیس راهور از شهرداری تهران در خصوص ادعای اخذ غیرقانونی عوارض ورود به طرح زوج یا فرد تصریح کرد: شکایت مربوط به سه ماه قبل است و با مکاتبه‌ای که با فرماندهی محترم جدید راهور ناجا صورت پذیرفته دستور بازنگری در این موضوع داده‌شده است، منتظریم تا اقدامات رسمی از سوی اداره حقوقی پلیس راهور ناجا در این خصوص صورت گیرد.

پورسیدآقایی خاطرنشان کرد: آن دسته از شهروندانی که عوارض ورود به محدوده‌ی طرح ترافیک و زوج یا فرد به‌حساب شهروندی‌شان منظور شده، می‌توانند از طریق سامانه «تهران من» به‌مانند جرائم راهنمایی و رانندگی به‌صورت انتخابی و اقساطی عوارض خود را پرداخت کنند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران بر ضرورت پرداخت عوارض ورود غیرمجاز به محدوده‌ی طرح ترافیک و محدوده زوج یا فرد تاکید و بیان کرد: به‌شخصه معتقدم عوارض ورود به محدوده‌های مذکور حق تمامی شهروندان است و باید اخذ شود. از همین رو خطاب به شهروندان تهرانی اعلام می‌کنم و متعهد می‌شوم که ریالی از محل کسب درآمد حاصل از عوارض طرح ترافیک و زوج یا فرد، به‌جز در زمینه توسعه حمل‌ونقل عمومی و رفع آلودگی هوای شهر و تحقق حقوق شهروندان، هزینه نخواهد شد.


رئیس پلیس راهور ناجا: شکایت ما از شهرداری پابرجاست

سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا، ضمن تکذیب موضوع فوق اظهار داشت: پلیس شکایت خود را در این خصوص پس نگرفته است و تا موضوع عوارض زوج و فرد حل نشده است، شکایت پلیس پابرجاست.

رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: ایشان باید به صراحت اعلام کند که این موضوع در سال ۹۸ مرتفع شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این چه قانونی است که قبل از اعلان عمومی و آگاهی شهروندان ، در سال 97 اجرایی شده است؟!
Iran, Islamic Republic of
همه كيسه دوختند براي مردم بدبخت. در عرض يك ماه براي اينجانب مبلغ 240 هزارتومان عوارض تردد در طرح ترافيك اومده.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
تمام این طرحهای من دراوردی توسط چه کسی درست می شود؟!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
وقتی بصورت فله ای می روند توی شورا نتیجه اش می شود ....!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
... فقط بلد هستید فشار را به مردم بیاورید .
Iran, Islamic Republic of
در اسفند ماه 13907 برایم یک sms آمد که حدود 200 هزار تومان جریمه شده ام و اگر تا آخر اسفند 97 پرداخت نکنم 2 برابر میشود.
داخل سایت شهرداری صفحه ای برای پرداخت بود که فاقد امکان گرفتن پرینت از عملیات پرداخت و مشخص شدن رقم پرداختی بود.

اینیعنی چه؟
Iran, Islamic Republic of
یعنی خالی کردن غیر قانونی جیب مردم