چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۳

واکنش فرمانده ارتش به اقدام آمریکا علیه سپاه

سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۱
کد مطلب: 682074
فارس نوشت: فرمانده ارتش جمهوری اسلامی تلاش‌های مذبوحانه و مضحک آمریکا در تروریست خواندن سپاه را بی‌ثمر دانست و گفت: این اعمال و حرکات آن‌ها هیچ خللی در حرکت الهی انقلاب نمی‌تواند وارد کند.
به گزارش جهان نيوز، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی ظهر امروز در مراسم هشتمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت که در قطعه ۲۹ گلزار شهدای بهشت‌زهرا(س) برگزار شد تلاش‌های مذبوحانه و مضحک دشمن مثل تروریست خواندن سپاه را بی‌ثمر دانست و اظهار داشت: ما به‌جز سیاهی، تباهی و خباثت از سردمداران کاخ سفید سراغ نداریم و این اعمال و حرکات آن‌ها هیچ خللی در حرکت الهی انقلاب نمی‌تواند وارد کند.

فرمانده کل ارتش گفت: با مرور تاریخ به اسامی مردان و زنانی می‌رسیم که نه فقط در زمان خود تأثیرات مثبتی روی جامعه و اهداف انسانی داشتند بلکه بعد از رفتن هم‌روی نسل‌های بعد اثرگذار است.

وی بابیان اینکه این افراد در بعضی عصرها انگشت‌شمارند، ادامه داد: بعد از ظهور و بروز اسلام در جوامع تحت تأثیر شخصیت‌های بی‌نظیری وجود یافتند که امروز به عنوان یک الگو به آن‌ها نگریسته و تأسی می‌گیریم.

امیر موسوی با اشاره به بروز شخصیت‌های پر خیر متعدد بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی، افزود: بخش عمده و قابل توجه چهره‌های ممتاز به زمان دفاع مقدس مربوط می‌شود.

فرمانده کل ارتش شهید سپهبد امیر صیاد شیرازی را یکی از این چهره‌های ممتاز انقلاب اسلامی معرفی کرد و ابراز داشت: لقمه حلال، شیر پاک، تربیت صحیح، تأثیرات محیطی و اراده و تلاش شخصی در زندگی صیاد شیرازی تا چه اندازه نقش داشته جای بحث و بررسی دارد ولی خلوص در بندگی خدا عامل اصلی این جایگاه رفیع است.
 
 
وی اضافه کرد: بسیاری از ویژگی‌های پرشمار دیگری که از صیاد شیرازی به‌درستی بیان می‌شود زیرمجموعه این خلوص بندگی خدا است که چنین به این امیر دلاور ارتش عزت، بصیرت و قدرت تشخیص زمان و وظیفه‌شناسی می‌دهد.

اگر صیاد شیرازی امروز در حادثه سیل حاضر بود در همان لحظات اول آستین بالا می‌زد
فرمانده کل ارتش با بیان اینکه ویژگی‌ها و اثرات خلوص در بندگی خداوند صیاد شیرازی منحصر به دوران حیات ایشان نیست، بیان کرد: پس از بیست سال پس از شهادت همچنان به فرزندان، دوستان، شاگردان و حتی کسانی که وی را ندیده‌اند انگیزه می‌دهد و به سمت اهداف درست می‌کشاند.

امیر سرلشکر موسوی با اشاره به حادثه سیل اخیر که همچنان درگیر آن هستیم، تصریح کرد: اینکه نیروهای ارتش به عنوان اولین یا یکی از نخستین امدادگرانی که به صحنه آمدند و به هموطنان یاری رساندند، تأسی از سیره شهید صیاد شیرازی یکی از علل اصلی آن است.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه فرماندهان ارتش شهید صیاد شیرازی را الگوی خود می‌دانند و سر کلاس درس وی تربیت‌شده‌اند، عنوان کرد: اگر صیاد شیرازی امروز در حادثه سیل حاضر بود در همان لحظات اول آستین بالا می‌زد و به امداد به سیل‌زدگان می‌شتافت که نیروهای ارتش همان کار را کردند و این‌یکی از نتایج و ثمرات حرکت آن مرد بزرگ در ارتش است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عکس/ تجمع مردم آمریکا در حمایت از نماینده مسلمان کنگره

عکس/ تجمع مردم آمریکا در حمایت از نماینده مسلمان کنگره

صدها نفر از مردم آمریکا با تجمع در مقابل شورای روابط آمریکایی-اسلامی در مینه سوتا حمایت خود را از «ایلهان عمر» نماینده مسلمان کنگره در برابر اتهام زنی دونالد ترامپ اعلام کردند.
Iran, Islamic Republic of
...
امیررضا
Iran, Islamic Republic of
...